اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 24 درصدی تردد در محورهای استان زنجان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از کاهش 24 درصد تردد در محورهای استان خبر داد و گفت: این کاهش در بخش مسافر درون و برون استانی به ترتیب 51 و 33 درصد ثبت شده است.

کاهش 24 درصدی تردد در محورهای استان زنجان

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تردد 10 میلیون و 942 هزار و 197 خودرو در محورهای استان از آغاز سال‌جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: 27 درصد از این ترددها مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به کاهش 24 درصدی ترددهای ثبت شده در محورهای استان در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته اشاره و تصریح کرد: سال‌گذشته در این مدت زمان تردد 14 میلیون و 518 هزار و 314 تردد ثبت شده بود.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد روی داده در محورهای استان زنجان در سال‌جاری با 3 میلیون و 963 هزار و 350 تردد از آزادراه زنجان- قزوین گزارش شده است، افزود: کم‌ترین تردد این بازه زمانی با 122 هزار و 545 تردد در محور گرماب به زرین‌رود ثبت شده است.

محمدی با اشاره به اینکه آمار تردد ثبت شده در آزادراه زنجان-قزوین به عنوان پرترددترین محور استان در سال گذشته 5 میلیون و 613 هزار و 370 تردد بوده است، ادامه داد: کم‌ترددترین محور استان با 184 هزار و 398 تردد در پنج ماه سال گذشته محور دندی- تکاب بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به کاهش 33 درصدی جابه‌جایی مسافر درون استانی از آغاز سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: طی این مدت 140 هزار و 360 مسافر در داخل استان جابه‌جا شده‌اند که این آمار در بازه زمانی مشابه سال‌گذشته 210 هزار و 884 نفر بوده است.

وی تعداد مسافران برون استانی جابه‌جا شده را از آغاز سال‌جاری تاکنون 161 هزار و 382 نفر اعلام و تصریح کرد: این آمار در بازه زمانی مشابه سال‌گذشته 331 هزار و 884 نفر بوده است.

محمدی تاکید کرد: آمار مسافران جابه‌جا شده در دو بخش برون و درون استانی نسبت به سال‌گذشته به ترتیب کاهش 51 و 33 درصدی یافته است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول