اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بررسی بحران دقایق پایانی تیم ماشین‌سازی و عملکرد سایر تیم‌های تبریزی در موج فوتبال

بررسی وضعیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در هفته پایانی لیگ برتر، حضور اولین لژیونر فوتسال ایران همچنین نقد عملکرد تیم‌های محتشم و علم و ادب مهم‌ترین قسمت‌های برنامه موج فوتبال این هفته بود.

بررسی بحران دقایق پایانی تیم  ماشین‌سازی و عملکرد سایر تیم‌های تبریزی در موج فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بخش اول برنامه موج فوتبال این هفته شبکه سهند نتایج بازی تیم‌های محتشم تبریز با ذوالفقار کاشان که به برتری 4 بر 3 نماینده تبریز منجر شد، پخش گردیده و با سرمربی و گلزنان محتشم تبریز مصاحبه صورت گرفت همچنین وضعیت فعلی این تیم مورد نقد قرار گرفت.

نتیجه بازی علم و ادب در هفته پایانی لیگ دسته یک ایران و مصاحبه با بابازاده مدیرعامل این باشگاه بخش بعدی برنامه موج فوتبال بود.

سلیمی، اولین لژیونر دختر فوتسال ایران در لیگ آذربایجان مهمان حضوری برنامه موج بود. وی که اخیرا با مارخال‌شکی آذربایجان قرارداد بسته است، عنوان کرد: سال گذشته هم با تیمی از کشور عراق توافق و چند هفته‌ای هم در لیگ کشور عراق بازی کرده بود که به دلیل انتشار ویروس کرونا، لیگ فوتبال این کشور تعطیل شد.

اما مهم‌ترین بخش برنامه موج فوتبال بررسی دربی فوتبال تبریز و حاشیه‌های آن همچنین خلاصه بازی بود. صادقی کارشناس برنامه موج فوتبال هم در مورد آخرین وضعیت تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور بحث کرده و گفت: هم تراکتور شانس کسب سهمیه آسیا را دارد و هم ماشین‌سازی می‌تواند سهمیه لیگ برتر خود را حفظ کند.

در برنامه موج فوتبال اعلام شد که برای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور تنها یم بازیکن محروم به اسم اکبر ایمانی داشته و محروم دیگری ندارد.

یکی از قسمت‌های جالب برنامه این هفته موج فوتبال موشکافی نتایج تیم ماشین‌سازی و دریافت گل در آخرین لحظات بازی بوده که مشخص شد، تیم ماشین‌سازی 24 امتیاز در دقایق پایانی از دست داده است که شاید اگر چند امتیاز در این بازی‌ها کسب می‌شد، الان این تیم با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه نبود.

تهیه‌کننده‌ برنامه موج فوتبال مهدی جولا‌ بوده و اجرای برنامه هم با میلاد وطن‌پرست است.

این برنامه بعد از خبر ساعت 23‌ هر هفته یکشنبه از شبکه  سهند به‌صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول