اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جزییات برگزاری عزاداری هیئت مذهبی بسیج دانشجویی گلستان/ رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی

مسوول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: اولین مراسم هیئت مذهبی «رهروان حاج قاسم» به همت دانشجویان بسیجی را در دهه اول محرم با رعایت تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

جزییات برگزاری عزاداری هیئت مذهبی بسیج دانشجویی گلستان/ رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، جواد فرامرزی اظهار کرد: طی چندین جلسه همفکری و مشورت با مسوولان دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشجویان بسیجی به این جمع‌بندی رسیدیم تا هیئتی به صورت متمرکز با حضور همه دانشگاه‌های مرکز استان برپا کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ ایثار و شهادت در نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و اینکه ادامه راه شهدا از رسالت‌های دانشجوی مومن انقلابی است تصمیم بر این شد نام هیئت به نام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی مزیّن شود و به طور رسمی «هیئت رهروان حاج قاسم - دانشگاهیان استان گلستان» نام بگیرد.

مسوول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و و ایام عزای سید و سالار شهیدان، بنا بر این شد تا اولین مراسم این هیئت را در دهه اول محرم با رعایت تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز پنجشنبه ۳۰ مرداد به اجرا در آوریم.

فرامرزی افزود: مراسم عزاداری دهه اول محرم هیئت در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشگاه جامع گلستان برگزار خواهد شد و هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی به عمل آمده و بر حسن اجرای پروتکل‌ها نظارت خواهد کرد.

وی ادامه داد: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان و هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌ها نقش مهمی در راه‌اندازی و برپایی اولین مراسم هیئت رهروان حاج قاسم داشتند، همچنین شورای شهر گرگان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، هلال احمر، اداره کل تبلیغات و اوقاف و امور خیریه در این زمینه یاریگر ما بودند.

مسوول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: عزاداری دهه اول ماه محرم به مدت ۱۰ شب از روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه (همزمان با اولین شب ماه محرم ) از ساعت ۲۰:۴۵ در فضای باز دانشگاه جامع گلستان با سخنرانی حجت‌الاسلام علی رهید و مداحی کربلایی ابوالفضل مرشدی آغاز می‌شود و پذیرای عزاداران حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول