اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بازگشت 200 تبعه تاجیک از مرز قزاقستان به کشور

با تلاش مشترک سازمان بین المللی مهاجرت و دولت تاجیکستان بیش از 200 مهاجر کاری جامانده در مرز قزاقستان و ازبکستان به میهن بازگردانده شدند.

بازگشت 200 تبعه تاجیک از مرز قزاقستان به کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بیش از 200 مهاجر کاری جامانده تاجیک در مرز قزاقستان و ازبکستان به تاجیکستان بازگردانده شدند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت اعلام کرد برای بازگشت بیش از 200 شهروند تاجیکستان که در مرز قزاقستان با ازبکستان جامانده بودند، مساعدت کرده است.

بر اساس بیانیه رسمی این سازمان، این اقدام به لطف تلاش‌های مشترک دولت تاجیکستان با همکاری دولت‌های قزاقستان، ازبکستان و هماهنگی ماموریت‌های سازمان مذکور در این کشورها و حمایت مالی نروژ امکان پذیر شده است.

طبق اظهارات سازمان بین‌المللی مهاجرت، بعد از وضع محدودیت‌های قرنطینه سازمان مذکور در بازگشت بیش از 1800 شهروند جامانده تاجیکستان در قزاقستان از طریق خاک ازبکستان به میهن مساعدت کرده است.

سازمان بین‌المللی مهاجرت از کلیه ذی‌نفعان در کشورهای مقصد، ترانزیت و مبدا خواهش می‌کند هنگام ارائه کمک‌های لازم به مهاجران آسیب پذیر برای بازگشت به کشور خود، تمام اقدامات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول