اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مجمع اساتید مسلمان: امارات با تصحیح اشتباه خود، خیانتش را با حمایت از فلسطین جبران کند

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در اعتراض به توافق امارات با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به امارات متحده عربی توصیه می کنیم هرچه زودتر اشتباه خود را تصحیح کرده و خیانت انجام شده را با حمایت از مردم فلسطین جبران کند.

مجمع اساتید مسلمان:  امارات با تصحیح اشتباه خود، خیانتش را با حمایت از فلسطین جبران کند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها طی بیانیه‌ای در اعتراض به توافق امارات با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به امارات متحده عربی توصیه می کنیم هرچه زودتر اشتباه خود را تصحیح کرده و بیش از این احساسات ملت مسلمان و امت عرب را خدشه دار نکند و خیانت انجام شده را با حمایت از مردم فلسطین جبران کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در چند روز اخیر خبر ایجاد رابطه علنی  کشور عربی و اسلامی امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس خدشه‌ای بزرگ برای امت اسلامی بود.

برقراری روابط سیاسی و اقتصادی علنی کشور امارات متحده عربی با رژیمی که علاوه بر غصب قبله اول مسلمین، مردم مظلوم فلسطین را آواره و مورد کشتار و زندانی قرار داده و لیست جنایاتش از قتل و غارت مسلمانان، کودک کشی و غصب ظالمانه منازل مسکونی گرفته تا ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان و لشگرکشی های فراوان به اراضی مسلمان در لبنان، اردن و سوریه  بر همگان واضح و آشکار می باشد، خیانتی بزرگ به ملت مسلمان و خنجر از پشت است.

از زمان تشکیل دولت اشغالگر صهیونیستی و اشغال سرزمین فلسطین همواره شاهد خیانت های آشکار و پنهان برخی از کشور های عربی به آرمان های ملت مسلمان و مظلوم فلسطین بوده ایم اما این اقدام اخیر در اوج جسارت و خباثت اعلام شد. این اقدام خیانت بار، باطن این کشور ها را آشکار کرد و نشان داد که امارات متحده عربی و کشوهای همسو با او علی رغم اقدامات عوام فریبانه همواره در خفا در صدد ضربه زدن به جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیسم بوده اند و این امر بر بسیاری از افراد روشنفکر واضح و مبرهن بوده است. 

این اقدام خباثت بار کشور امارات متحده عربی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اگرچه به منظور تقویت جبهه ترامپ و موفق نشان دادن او در برقراری این ارتباط و نجات نخست وزیر رژیم اشغالگر از مشکلات داخلی و اتهامات اقتصادی، انجام شد ضربه بزرگی به ملت رنجدیده فلسطین بود.

اما تجربه موجود نشان داده است که اینگونه اقدامات نه تنها کمکی به جبهه استکبار نخواهد کرد بلکه در انسجام و تقویت ملت مسلمان علیه رژیم سراپا آلوده به خون مسلمانان موثر خواهد بود.

به امارات متحده عربی توصیه می کنیم هرچه زودتر اشتباه خود را تصحیح کرده و بیش از این احساسات ملت مسلمان و امت عرب را خدشه دار نکند و خیانت انجام شده را با حمایت از مردم فلسطین جبران کند.

همچنین خاطر نشان می شویم ایران اسلامی در صورت ورود نیروهای کشور اشغالگر به منطقه خلیج فارس و مخاطره امنیت منطقه سکوت نخواهد کرد و با اتخاذ تصمیمات جدی درس بزرگی به مسببان آن خواهد داد.

مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها ضمن محکوم کردن این خیانت بزرگ به ملت‌های عربی و امت اسلامی، از همه دولت‌های اسلامی و ملت‌های مسلمان خصوصاً دانشگاهیان فرهیخته می‌خواهد ضمن محکوم کردن این تصمیم خیانت بار، در حمایت و تقویت جبهه مقاومت خصوصا فلسطینیان انقلابی از هیچ مساعدتی دریغ نکنند.

بر اساس وعده الهی "ان تنصرالله ینصرکم" پیروزی نهایی با صالحان و نیکوکاران است که " ان الارض یرثها الله عبادی الالصالحون"

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول