اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اختصاص 37 میلیارد ریال اعتبار جهت آبرسانی سیار به عشایر ایلام

مدیرکل امور عشایر ایلام از اختصاص 37 میلیارد ریال اعتبار جهت آبرسانی سیار به عشایر ایلام خبر داد.

اختصاص 37 میلیارد ریال اعتبار جهت آبرسانی سیار به عشایر ایلام

علی سلیمی مدیرکل امور عشایر ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: پس از تشکیل جلسات برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات استانی و شهرستانی، سهم اداره کل امور عشایر استان ایلام در سال 99 بیش از 72 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا 37 میلیارد ریال اعتبار  جهت  آبرسانی سیار به عشایر ایلام اختصاص یافته همچنین برای نگهداری راه‌های عشایری نیز بیش از 25 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور عشایر ایلام، اضافه کرد: مابقی اعتبار مصوب برای اجرای پروژه‌هایی همچون برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی، توزیع سوخت فسیلی در مناطق عشایری استان، تجهیز و تعمیر ساختمان‌های اداری امور عشایر است.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مقامات استانی، اعتبارات بیشتری از طریق سایر منابع به امور عشایر استان اختصاص داده شود.

به گفته‌ی سلیمی، عشایر ایلام 60 هزار نفر از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند که در قالب 9 هزار و 800 خانوار متشکل از 12 ایل بزرگ و 37 طایفه مستقل هستند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول