اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آدم ربایان پاکدشت با تلاش پلیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد ۶۰ ساله در پاکدشت خبر داد.

آدم ربایان پاکدشت با تلاش پلیس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار کیومرث عزیـزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به یگان انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام مفقودی پدر ۶۰ ساله خود مبنی بر آن که وی محل کار را با یک دستگاه خودرو زانتیا ترک کرده و تاکنون به محل سکونت خود بازنگشته و پاسخگوی تماس تلفنی اعضای خانواده‌اش نیز نیست بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی، ادامه داد: جست‌وجوی وی در دستورکار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت و با آغاز رسیدگی به پرونده، مأموران مطلع شدند که از شماره‌ای ناشناس با شاکی تماس و مطالبه ۵۰ میلیارد ریال در مقابل آزادی پدرش شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته با درخواست وجه در قبال آزادی مرد ۶۰ ساله، پرونده از فقدانی وارد موضوع آدم ربایی شد و با اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای آدم ربایان در شهر کرج استان البرز شناسایی شد.

سردار عزیزی بیان کرد: پس هماهنگی‌های قضائی و اخذ نیابت، چندین اکیپ از مأموران پلیس آگاهی به آدرس مذکور اعزام و با همکاری مأموران کلانتری دهقان ویلاشهر کرج در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهمان را که ۲  مرد و یک زن بودند دستگیر و مرد ۶۰ ساله را از چنگال آدم رباها نجات دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب آدم ربایی به انگیزه مالی اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول