اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

میزان جریمه متخلفان از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه خبر داد.

میزان جریمه متخلفان از دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو  امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، در تشریح مجازات‌های درنظرگرفته‌شده برای متخلفان، گفت: این مجازات‌ها در چهار بخش شامل اداری، صنفی، اماکن و اجتماعات و عمومی بوده و متناسب با میزان تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 وی ادامه داد: در بخش اداری، متخلفان برای بار اول با اخطار کتبی و درج در پرونده، بار دوم توبیخ با درج در پرونده، بار سوم کسر یک‌سوم حقوق و فوق‌العاده شغل به مدت یک ماه، بار چهارم کسر یک‌سوم حقوق و فوق‌العاده شغل به مدت سه ماه و بار پنجم انفصال موقت از خدمت حداکثر به مدت سه ماه جریمه می‌شوند.
 
راستگو افزود: در بخش صنفی، واحدهایی که مرتکب تخلف شوند برای بار اول با اخطار کتبی و درج در پرونده صنفی، بار دوم تعطیلی به مدت 5 روز و بار سوم تعطیلی به مدت 10 روز جریمه خواهند شد.
 
وی اظهار داشت: در بخش اماکن و اجتماعات نیز متخلفان برای بار اول به تذکر کتبی، بار دوم قطع تسهیلات پشتیبانی و یارانه‌ای و بار سوم تعطیلی به مدت یک ماه محکوم می‌شوند.
 
راستگو با بیان اینکه در بخش عمومی نیز کلیه آحاد جامعه ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند، اضافه کرد: در صورت تخلف از این موضوع، ارائه خدمات اداری، انتظامی، قضایی، رفاهی، بانکی و خدماتی در تمام مراکز دولتی و خصوصی به افراد متخلف ممنوع بوده و هر فردی که به ارائه خدمات به این افراد اقدام کند، خود به عنوان متخلف شناخته شده و طبق مقررات سایر بخش‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول