اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل ماشین‌سازی: نفت‌مسجدسلیمان و پارس‌جنوبی از یک مجموعه هستند/ لک می تواند در پایان فصل تصمیم بگیرد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: از مسئولان سازمان لیگ، کمیته اخلاق و کمیته صیانت از سلامت لیگ انتظار داریم هفته آخر را رصد کنند تا بازی‌ها بدون هرگونه نگرانی و شائبه برگزار شوند و لیگ نوزدهم در سلامت کامل به پایان برسد.

مدیرعامل ماشین‌سازی: نفت‌مسجدسلیمان و پارس‌جنوبی از یک مجموعه هستند/ لک می تواند در پایان فصل تصمیم بگیرد

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست تیم ماشین سازی تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: در ابتدا به تیم تراکتور بایت این برد تبریک می‌گویم. تبریک جانانه‌ای هم به بازیکنان خودمان می‌گویم که مرد و مردانه در این مسابقه بازی کردند. بر خلاف صحبت‌هایی که در مورد این دیدار مطرح شده بود به نظرم یکی از شریف‌ترین دربی‌های تاریخ فوتبال ایران را برگزار کردیم. 

وی ادامه داد: هر دو تیم از اول تا آخر بازی جنگیدند و آنچه که در توانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند. این بازی افتخاری برای فوتبال آذربایجان و جواب خوبی هم برای افرادی که هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت شایعات و شائبه‌هایی را مطرح کردند، بود.

علوی به تیم تعصب دارد و احساساتی شد

آذرنیا در مورد آخرین وضعیت سرپرست ماشین سازی که در جریان بازی مقابل تراکتور دچار حمله عصبی شده بود گفت: سیدمحمدسیدعلوی هم از نظر شخصیتی و هم از نظر فنی یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است. او یکی از مهاجمان خوب فوتبال ما و عضو تیم ملی بوده است. در بحث مدیریت تیم هم توانایی خوبی دارد.

وی افزود: علوی در جریان بازی با تراکتور به خاطر تعصبی که به تیم دارد، پس ازگلزنی ما احساساتی شد و برایش مشکلاتی به وجود آمد. در آن لحظه او را به بیمارستان منتقل کردیم، یک شب تحت مراقبت بود و صبح روز بعد خداراشکر مرخص شد. الان هم به توصیه پزشکان در خانه استراحت می‌کند. دعا می‌کنیم هرچه زودتر به کنار تیم برگردد و ما در خدمتش باشیم.

 دوست داریم نتیجه‌ بازی نفت مسجد سلیمان و پارس‌جنوبی در فضای فوتبال و جوانمردانه باشد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد تقابل پارس جنوبی با نفت مسجدسلیمان که نتیجه آن اهمیت زیادی برای تیم تبریزی دارد، با توجه به صحبت‌های مهدی‌تارتار در نشست خبری بعد از بازی با سایپا، گفت: من نگرانی خاصی در مورد این بازی دارم. بابت تیم خودم نگرانم و باید حافظ منافع خودمان باشم. صحبت‌های تارتار بعد از بازی با سایپا را خواندم. همانطور که ما یک بازی شرافتمندانه در دربی تبریز انجام دادیم، دوست داریم هر نتیجه‌ای در این مسابقه رقم می‌خورد، در هم در فضای فوتبال و بازی جوانمردانه باشد.

پارس‌جنوبی و نفت مسجد سلیمان تحت مدیریت واحد هستند

آذرنیا در اشاره به تقابل ماشین سازی و تراکتور در هفته گذشته تصریح کرد: پیش از دربی تبریز شائبه‌هایی را ایجاد کردند و گفتند این دو تیم برای یک شهر هستند و تبانی و... وجود دارد اما بازیکنان ما با تلاششان ثابت کردند این حرف‌ها درست نیست و هر دو تیم شرافتمندانه بازی کردند. بنابراین از تمام مدیران و مسئولان فوتبال انتظار داریم هفته آخر را به خوبی کنترل و مرد و مردانه نظارت کنند تا بازی‌ها به دور از هرگونه شائبه برگزار شوند.

وی افزود: از کمیته اخلاق و کمیته صیانت از سلامت لیگ تقاضا دارم بازی‌های هفته آخر را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرند. پارس‌جنوبی و نفت مسجد سلیمان از یک مجموعه و تحت مدیریت واحد هستند. مطالبی را در روزهای اخیر خواندیم که باعث نگرانی ما شد. البته من بازیکنان هر دو تیم را می‌شناسم و می‌دانم همه آن‌ها نفرات سالمی هستند. امیدوارم حرف‌های مطرح شده در این بازی تاثیری نداشته باشد و دو تیم بازی شرافتمندانه‌ای را در مستطیل سبز انجام بدهند.

ان‌شاالله لیگ نوزدهم در سلامت کامل به پایان برسد

مدیرعامل ماشین‌سازی با اشاره به مسابقات هفته آخر لیگ دسته اول افزود: همانطور که دیدیم  در روز آخر لیگ دسته اول تیم‌هایی مانند علم‌وادب و داماش جانانه جنگیدند، امیدوارم روز آخر لیگ برتر هم با همین شرایط برگزار شود تا تیمی که حقش است در لیگ بماند و تیمی که قرار است سقوط کند، به لیگ پایین‌تر برود. از مسئولین سازمان لیگ، کمیته اخلاق و کمیته صیانت از سلامت لیگ انتظار داریم هفته آخر را رصد کنند تا بازی‌ها بدون هرگونه نگرانی در مستطیل سبز برگزار شوند و هر تیمی که بیشتر تلاش می‌کند به حقش برسد.

آذرنیا گفت: البته من این شائبه‌ها را باور ندارم. دوست ندارم فکر کنم که کسی این کارها را می‌کند ولی در هرصورت اگر نظارت کاملتر باشد بهتر است و انشاالله لیگ نوزدهم در سلامت کامل به پایان برسد.

نارضایتی بازیکنان شایعه است

مدیرعامل ماشین سازی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیم از شرایط پرداختی‌ها ناراضی هستند، گفت: همه این حرف‌ها شایعه است. با وجود اینکه فوتبال ما حدود 3ماه تعطیل بود در حدتوانمان پرداختی داشتیم. مالک باشگاه هم چندروز پیش دستور داد و پولی را به اعضای تیم پرداخت کردیم. هیچ مشکلی از این بابت نداریم و اصلا چنین مساله‌ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه هر کاری هم از دستمان بر بیاید برای بازیکنان انجام می‌دهیم. حدود 60درصد پرداختی داشتیم و همه را هم بر اساس قراردادها و برنامه‌ای که داشتیم به صورت یکسان پرداخت کردیم. ان‌شاالله به زودی هم مبلغی را پرداخت می‌کنیم و اصلا کسی ناراضی نیست.

نظرمان حفظ کادرفنی فعلی است

آذرنیا در مورد اینکه آیا کادرفنی فعلی برای فصل بعد حفظ می‌شوند، اظهار داشت: این موضوع از اختیارات هیات مدیره است. در مورد کادرفنی پس از اتمام لیگ تصمیمات لازم را می‌گیریم. نظرمان این است که این کادرفنی حفظ شود. از آن‌ها راضی هستیم. زحمت می‌کشند و در بازی‌های اخیر مشخص شد که تحولاتی در تیم رخ داده است. امیدواریم بتوانیم در بازی آخر هم با تلاش بیشتر نتیجه خوبی بگیریم که منجر به بقای تیم در لیگ برتر شود.

حامدلک اگربا ما به توافق نرسد خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حامد لک با پرسپولیس به توافق رسیده است، گفت: من فقط از طریق رسانه‌ها این موضوع را متوجه شدم و صحبتی در این مورد ندارم. قرارداد او با ما در پایان این فصل تمام می‌شود. از او راضی هستیم. اگر بعد از لیگ بتوانیم به توافق برسیم در خدمت او خواهیم بود در غیر این صورت پس از پایان قراردادش اگر با ما به توافق نرسد می‌تواند خودش برای خودش تصمیم بگیرد. از تمام بازیکنان تیم تقدیر و تشکر می‌کنم و حامدلک هم از این قاعده مستثنی نیست. او برای ماشین سازی خیلی زحمت کشید و به ما خیلی کمک کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول