اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

بهترین شرایط برای آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد فراهم می‌شود

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد براساس تجربیات بدست آمده از آموزش مجازی در دوران کرونا، در تلاش است بهترین شرایط را برای علاقمندان تحصیل در این دانشگاه فراهم کند.

بهترین شرایط برای آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد فراهم می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان صبح امروز به ریاست روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری این دانشگاه در واحد سمنان برگزار شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در برگزاری کلاس‌های آنلاین به طور کلی آموزش مجازی پیشرو بوده است، گفت: این دانشگاه با پشتوانه عظیم علمی و آموزشی خود و بر اساس تجربیات آموزش مجازی بدست آمده از دوران کرونا، در تلاش است بهترین شرایط را برای علاقمندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه فراهم کند.

وی تأکید کرد: واحدهای دانشگاه آزاد  برای گذر از شرایط سخت فعلی، باید با اتخاذ تدابیر لازم برمبنای تمرکز منابع مالی و نظام توزیع بودجه، نسبت به مدیریت شرایط اقدام کنند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برای تداوم فعالیت واحدها و اداره دانشگاه، باید به سمت مدیریت براساس نظام خصوصی حرکت کرده و واحدهای دانشگاهی با پذیرش مسئولیت و پشتوانه سرمایه‌های بومی و منطقه‌ای خود، منابع مالی موردنیاز را تأمین کرده و با تلاش مضاعف در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ظرفیت و ویژگی‌های دانشگاه آزاد منحصربفرد است، افزود: امکانات، تجهیزات و سرمایه‌های این دانشگاه در بعد سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و نیروی انسانی در ارتقای آموزش عالی کشور تأثیرگذار است.

در این جلسه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد استان سمنان برگزار شد، مواردی نظیر بودجه سال مالی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی استان، سند آمایش دانشگاه آزاد استان سمنان مبتنی بر سند توسعه استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه دهقانی فیروزآبادی از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد واحد سمنان ازجمله آزمایشگاه بزرگ‌مقیاس سازه مرکز تحقیقات بتن واحد سمنان بازدید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول