اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تویسرکان ۸۰ آزاده جانباز تقدیم انقلاب کرده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان با اشاره به اینکه تویسرکان ۸۰ آزاده تقدیم انقلاب کرده است گفت: همه آزادگان تویسرکان درجه جانبازی هم دارند.

تویسرکان ۸۰ آزاده جانباز تقدیم انقلاب کرده است

محمد داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، تعداد آزادگان شهرستان تویسرکان در هشت سال دفاع مقدس را ۸۰ نفر خواند و اظهار کرد: همه آزادگان تویسرکان دارای درجه جانبازی از ۲۵ درصد تا بالای ۵۰ درصد هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۹ نفر از آزادگان در تویسرکان سکونت دارند و بقیه از شهرستان مهاجرت کردند افزود: دو نفر از آزادگان شهرستان هم به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگری شهرستان تویسرکان جانبازی آزادگان را یک شاخصه مقاومت و ایثار این اسوه‌های صبر دانست و افزود: امروز آزادگان الگویی عینی از فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های انقلاب که دوران دفاع مقدس را درک نکردند، هستند.

وی با اشاره به اینکه رشادت‌ها، ایثار و مقاومت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در تاریخ پرافتخار این سرزمین به عنوان برگی زرین جاودان خواهد ماند گفت: آزادگان اسوه ماندگار از خودگذشتگی، مقاومت و وفاداری‌اند که با مروری بر خاطرات این عزیزان می‌بینیم که آزاده‌ها با تن مجروح، اسیر و تا آخرین لحظه از اسارت با تحمل شکنجه‌ها از آرمانشان دفاع کردند.

داوری در ادامه اظهار کرد:‌ با توجه به شیوع ویروس کرونا  و ممنوعیت برگزاری برنامه‌های جمعی، تجلیل از آزادگان به صورت متمرکز برگزار نشد.

وی با بیان اینکه هر نهاد برای تجلیل از آزادگان خود اقدام کرده و کمیت و کیفیت برنامه هم به اختیار اداره مربوطه گذاشته شده است از حضور چند تن از مسوولان بر مزار شهدای آزاده شهیدان درویشی و سوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان شهدا خبر داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان با بیان اینکه با حضور امام جمعه و فرماندار با چند نفر از آزادگان دیدار و از آن‌ها تجلیل شد افزود: ضمن انجام تبلیغات محیطی اطلاع‌رسانی به مناسبت این روز از طریق فضای مجازی و سایت بنیاد شهید صورت گرفت.

وی اضافه کرد: برنامه‌های زیادی را برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به وطن در برنامه داشتیم اما متاسفانه شرایط کرونا اجازه اجرای این برنامه‌ها را نمی‌دهد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول