اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خطری سلامت داوطلبان کنکور یزد را تهدید نمی‌کند

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌ سراسری، به داوطلبان و خانواده‌های آنان اطمینان داد با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، هیچ خطری سلامت آنان را تهدید نمی کند.

خطری سلامت داوطلبان کنکور یزد را تهدید نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید محسن میرحسینی با اشاره به اینکه حوزه‌های برگزاری آزمون طی چهار روز از چهارشنبه ۲۹ مردادماه تا شنبه اول شهریورماه همه روزه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح بازگشایی می‌شود، از داوطلبان خواست به منظور جلوگیری از تجمع، حضور خود در محل آزمون را به دقایق نزدیک به ساعت ۸ صبح و شروع فرایند آزمون موکول نکنند.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی محیط‌های برگزاری آزمون گفت: لوازم بهداشتی در اختیار عوامل اجرایی آزمون قرار دارد و از ورود داوطلبان مشکوک به بیماری کرونا به حوزه‌های امتحانی جلوگیری می‌شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه طبق دستور العمل‌های ابلاغ شده داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون بدون ماسک نمی‌توانند وارد حوزه امتحانی شوند، عنوان کرد: استفاده از ماسک فیلتردار در این آزمون ممنوع بوده و داوطلبان و عوامل اجرایی باید از ماسک معمولی سه‌لایه استفاده کنند.

وی از داوطلبان خواست به توصیه‌های عوامل اجرایی عمل کنند تا در این شرایط شاهد برگزاری آزمون مناسب و بی حاشیه‌ای در یزد باشیم.

میرحسینی تصریح کرد: با توجه به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی فاصله صندلی هر داوطلب با دیگری به ۱۸۰ سانتی‌متر تعیین شده و تعداد سالن‌ها و حوزه‌های امتحانی نیز نسبت به سال‌های قبل به بیش از ۱۷ حوزه اصلی و فرعی افزایش یافته تا داوطلبان با آرامش بیشتری به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به نگرانی‌های موجود در هنگام خروج داوطلبان از حوزه نیز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شده است تا پس از اتمام آزمون، داوطلبان به صورت مرحله‌ای از محل حوزه خارج شوند و امیدواریم با همکاری داوطلبان و خانواده‌های آنان در این زمینه نیز مشکلی نداشته باشیم.

میرحسینی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت داوطلبان و امنیت آزمون از خانواده‌های داوطلبان خواست پس از رساندن فرزندان خود، بلافاصله محل حوزه را ترک کنند تا از تجمع جلوگیری شود.

وی یادآور شد: امسال ۱۸ هزار و ۸۰۶ نفر داوطلب آزمون سراسری در ۹ حوزه امتحانی در سطح استان در روزهای چهارشنبه تا شنبه ۲۹ مرداد تا اول شهریورماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول