اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: با عمان بر سر ارتباط مستقیم و مستمر توافق کردیم

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی که امروز با همتای عمانی خود تلفنی گفت‌و‌گو کرده بود، گفت که با وزیرخارجه عمان بر سر ارتباط مستقیم و مستمر توافق کردیم.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی: با عمان بر سر ارتباط مستقیم و مستمر توافق کردیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «گابی اشکنازی» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (دوشنبه)، جزئیاتی درباره ارتباط تلفنیش با «یوسف بن علوی»‌ وزیرخارجه عمان ارائه کرد.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در توئیتی به سه زبان عبری، انگلیسی و عربی نوشت: «ارتباط تلفنی با یوسف بن علوی بن عبدالله وزیرخارجه عمان داشتم. در صحبت‌های ما آخرین تحولات منطقه، توافق عادی‌سازی با کشور امارات و لزوم تحکیم روابط دو کشور مورد بررسی قرار گرفت».

در ادامه این توئیت آمده است: «بابت پایبندی عمان و وزیرخا خارجه این کشور به صلح و ثبات در خاورمیانه فراوان تشکر کردم. ما بر سر ارتباط مستقیم و مستمر و ادامه گفت‌و‌گوهای مهم میان دوکشور برای تقویت روند عادی‌سازی در خاورمیانه توافق کردیم. این تماس تلفنی پس از تماس تلفنی روز گذشته‌ام با شیخ "عبدالله بن زاید" همتای اماراتیم بود».

منابع خبری ساعاتی پیش از ارتباط تلفنی میان وزیر خارجه عمان و همتای صهیونیست او خبر داده بودند.

این تماس پس از آن است که عصر روز پنجشنبه ابوظبی و تل‌آویو با نظارت آمریکا اعلام کردند که روابط خود را به طور کامل عادی‌سازی کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول