اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۴۰ پروژه در بروجرد طی هفته دولت

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: در هفته دولت امسال ۴۰ پروژه با برآورد اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود.

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۴۰ پروژه در بروجرد طی هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، احمد گودرزیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۳۸ پروژه عمرانی و ۲ طرح صنعتی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص روند اجرای پروژه‌های زیرساختی در بروجرد عنوان کرد: اعتبار مصوب سد آبسرده با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان است که در صورت تخصیص می‌تواند روند اجرای این پروژه را سرعت بخشد.

سرپرست فرمانداری بروجرد خاطرنشان کرد: بهای بخشی از اراضی تملک شده پروژه راه‌آهن پرداخت شده و به دنبال افزایش اعتبار آن در سال آینده هستیم.

گودرزیان از تهیه برنامه سال ۹۹ و اولویت‌‌های کاری امسال خبر و ادامه داد: با برنامه مدون و هدفمند به دنبال شفاف‌سازی عملکردها در پایان سال هستیم.

وی کمک به احیای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی را از برنامه‌های خود برشمرد و تصریح کرد: از سرگیری فعالیت تولیدی واحدهای تعطیل علاوه بر کمک به تقویت اشتغال، سهم زیادی در افزایش تولید دارد.

سرپرست فرمانداری بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف و کمک به توسعه و عمران بروجرد اشاره و تاکید کرد: خبرنگاران با انتقال مطالبات و خواسته‌های به‌حق شهروندان سهم قابل توجهی در رفع مشکلات ایفا می‌کنند.

گودرزیان از فعالان عرصه خبر و رسانه خواست با انتقال درست مشکلات و مطالبات مردم به مسوولان، سهم خود را در شتاب بخشیدن به حرکت در جهت توسعه و آبادانی شهرستان بروجرد ایفا کنند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول