اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتخارآفرینی دانش آموزان و فرهنگیان گنبدی در جشنواره قرآن و عترت

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به افتخارآفرینی دانش آموزان و فرهنگیان گنبدی در جشنواره قرآن و عترت، گفت: این عزیزان 71 رتبه برتر در این جشنواره کسب کرده‌اند.

افتخارآفرینی دانش آموزان و فرهنگیان گنبدی در جشنواره قرآن و عترت

سید صالح رفعتی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و فرهنگیان استان گلستان، اظهار کرد: نگاه متعالی و جدی آموزش و پرورش به موضوعات فرهنگی و قرآنی در سال‌های اخیر به صورت کمی و کیفی افزایش یافته و موضوع تربیت در کنار تعلیم جدی‌تر دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در بخش دختران به میزبانی شهرستان گنبدکاووس از ١٥ اردیبهشت ماه به صورت مجازی آغاز و تا ٢٠ تیرماه ادامه داشت، افزود: دانش آموزان و فرهنگیان گنبدکاووس با درخشش خود در این مسابقات بار دیگر توانمندی‌های خود را به اثبات رساندند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اعلام اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان در این دوره از مسابقات موفق به کسب 71 عنوان برتر شدند، خاطرنشان کرد: از این میان 65 دانش‌آموز دختر و پسر و 6 نفر از فرهنگیان عزیز بوده‌اند.

رفعتی با تاکید بر اینکه 22 دانش آموز و  چهار فرهنگی گنبدی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش راه یافته‌اند، ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های مختلفی از جمله قرائت قرآن، حفظ، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان، انشای نماز، مداحی و روش‌های تدریس احکام در دو سطح دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه گنبدکاووس با این افتخارآفرینی‌ها در مجموع به مقام دوم استانی دست پیدا کرده است، گفت: امیدواریم این موفقیت‌ها که چند سالی است تداوم داشته است در سطح کشوری نیز هر سال بیش از سال گذشته باشد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول