اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرندی: امسال با کرونا و المپیک سال سخت و مهمی برای والیبال کشور است

بازیکن تیم والیبال سپاهان با اشاره به این‌که سال جاری برای والیبال کشور سال مهمی محسوب می‌شود، گفت: امسال سال المپیکی ایران است، امیدوارم همه چیز به خوبی و همراه با سلامتی آغاز شود و تا انتها به همین شکل ادامه یابد.

مرندی: امسال با کرونا و المپیک سال سخت و مهمی  برای والیبال کشور است

مهدی مرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون آخرین وضعیت تیم والیبال سپاهان اظهار داشت: نزدیک به ۲ ماه است که تمرینات تیم سپاهان جهت تقویت و آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور آغاز شده است، تیم خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته‌ایم و شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود.

بازیکن تیم والیبال سپاهان در خصوص شرایط ویژه لیگ برتر والیبال کشور با وجود ویروس کرونا افزود: پس از سه مرتبه تست از تمامی عوامل تا این لحظه فردی در تیم والیبال دچار این بیماری نشده است، ولی شرایط نسبت به ادوار گذشته متفاوت و سخت‌تر است.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۵ ماه تمامی رشته‌ها تعطیل بود، این در حالی است که رشته والیبال می‌طلبد مدام ورزشکار دست به توپ باشد و تمرینات را به صورت مداوم انجام دهد؛ با تمام این اوضاع تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با قدرت به آن ادامه می‌دهیم.

مرندی در ادامه بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات ما در لیگ جاری عدم حضور تماشاگران در سالن است، این در حالی است که همه می‌دانند سلامتی ورزشکاران و تماشاگران از همه چیز مهم‌تر است.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با اشاره به این‌که سال جاری برای والیبال کشور سال مهمی محسوب می‌شود، گفت: امسال سال المپیکی ایران است، امیدوارم همه چیز به خوبی و همراه با سلامتی آغاز شود و تا انتها به همین شکل ادامه یابد.

وی در خصوص شرایط آمادگی خودش افزود: شرایط بدنی و روحی خوبی دارم، شرایط خیلی خوبی را در تیم سایپا در سال گذشته پشت سر گذاشتم و امسال نیز در کنار تیم و کادری هستم که قلبا همه‌ آن‌ها را دوست دارم.

مرندی ادامه داد: باشگاه سپاهان برای دومین سال است که در رشته والیبال سرمایه‌گذاری کرده و ‌قطعا این باشگاه حرفه‌ای برنامه بلندمدتی را در حوزه والیبال اتخاذ کرده است، امیدوارم که سال خوبی را پشت سر بگذاریم و نماینده خوبی از بازیکنان برای شهر و باشگاه سپاهان باشم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان در مورد کیفیت‌ تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال کشور گفت: اول از هر چیزی که نمی‌شود پیش‌بینی در خصوص قهرمان لیگ برای سال جاری داشت، اکنون تقریبا هفت تیم با جذب مهره‌های خوب به شکل مدعی در لیگ حاضر خواهند بود که نشان‌دهنده کیفیت خوب تیم‌های حاضر در لیگ است، قطعا هر تیمی بیشتر تلاش کند موفق‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول