اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پذیرش و ارائه 2 مقاله خبرنگار فارس در همایش «مؤلفه‌های تمدن‌ساز در بیانیه گام دوم انقلاب»

دو مقاله موسی کاظم‌زاده، خبرنگار فارس، فعال رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی و پژوهشگر حوزه فرهنگ، دین و رسانه دانشگاه تبریز در همایش ملی«مؤلفه‌های تمدن‌ساز در بیانیه گام دوم انقلاب؛ عقلانیت، عدالت، معنویت، وحدت» پذیرفته شد.

پذیرش و ارائه 2 مقاله خبرنگار فارس در همایش «مؤلفه‌های تمدن‌ساز در بیانیه گام دوم انقلاب»

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در همایش «مؤلفه‌های تمدن‌ساز در بیانیه گام دوم انقلاب» دو مقاله موسی کاظم‌زاده، کارشناس رسمی دادگستری در حوزه امور خبرنگاری و روزنامه‌نگاری با عناوین « سرمایه اجتماعی از منظر قرآن و جامعه‌شناسان کلاسیک غرب و سبک زندگی رضوی ( مطالعه موردی صله رحم و ارتباطات خانوادگی در فرهنگ رضوی) پذیرفته شده که این همایش به همت معاونت پژوهشی جامعه المصطفی (ص) العالمیه نمایندگی خراسان اواخر شهریورماه در مشهد برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود: موسی کاظم‌زاده محقق حوزه فرهنگ، دین و رسانه نزدیک سه دهه است که در این حوزه‌ها از جمله امور خبرنگاری و روزنامه نگاری، مدیریت و کسب و کار مشغول به فعالیت بوده است.

از دیگر دستاوردهای رسانه‌ای، علمی و پژوهشی موسی کاظم‌زاده، فعال رسانه و پژوهشگر حوزه فرهنگ، دین و رسانه دانشگاه تبریز، می‌توان به کسب نزدیک به 50 عنوان برتر در بخش مقاله‌نویسی در همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، انتشار و چاپ بیش از 20 عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، ترویجی و فضای مجازی و ارائه بیش از 130 مقاله در همایش‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و کسب چندین عنوان رتبه اول تا سومی در جشنواره‌های مختلف از جمله کسب رتبه دوم و سوم هجدهمین و نوزدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

همچنین این محقق و کارشناس از سال 1390 تاکنون به‌عنوان کارشناس رسمی دادگستری در حوزه امور خبرنگاری و روزنامه‌نگاری؛ اظهارنظر در خصوص تخلفات خبرنگاران همچنین بررسی صلاحیت خبرنگاران در حوزه‌های مختلف خبری، رسیدگی و اظهارنظر در خصوص پرونده‌هایی با موضوع خبرگزاری، روزنامه، پایگاه اطلاع‌رسانی و رادیو و تلویزیون (در حوزه محلی و با تیراژ بالا) را برعهده دارد.

انتهای پیام/ 60023 /س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول