اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

مسئول حماس: توافق امارات، نابودی «اسرائیل» را به تعویق نمی‌اندازد


عضو دفتر روابط بین‌الملل جنبش حماس فلسطین، ضمن وقیحانه خواندن اقدام امارات در توافق با صهیونیستها، تأکید کرد که دشمن صهیونیست نیز دیر یا زود نابود خواهد شد.

مسئول حماس: توافق امارات، نابودی «اسرائیل» را به تعویق نمی‌اندازد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «باسم نعیم» وزیر اسبق بهداشت فلسطین تأکید کرد که امارات از رهگذر توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمامی تابوهای جهان عرب درباره مسئله فلسطین را در هم شکست.

نعیم که عضو دفتر روابط بین‌الملل جنبش حماس فلسطین است، تأکید کرد، علنی کردن این توافق، «غافلگیر کننده نبود، ولی از نظر فرم و زمان، وقیحانه بود».

وی با انتشار یادداشتی در شبکه خبری الجزیره، تصریح کرد، هر کس طی سالهای گذشته پیگیر اخبار عادی‌سازی روابط باشد، به خوبی شاهد تلاش کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه امارات خواهد بود.

این مسئول فلسطینی ادامه داد، امارات در سالهای اخیر، همه ارزشهای ملی، مذهبی و تاریخی منطقه را کنار گذاشته است تا از این طریق بتواند در نقشه بین‌الملل جایگاهی پیدا کند، هر چند که این مسئله علیه ملتهای منطقه و آینده آنان باشد.

نعیم بر این باور است، حکام امارات نمی‌دانند که در بخش اشتباه تاریخ ایستاده‌اند و اینکه چنین تلاشهای مذبوحانه‌ای برای طولانی کردن عمر رژیم صهیونیستی، به شکست منتهی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد، کشورهایی که در پی عادی‌سازی روابط هستند، هر اندازه تلاش و هزینه کنند، نخواهند توانست قطب‌نمای منطقه را نسبت به دشمن اصلی که همان رژیم صهیونیستی است، تغییر دهند.

این مسئول حماس ضمن انتقاد از حضور علنی امارات در زمان اعلام طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن»، تأکید کرد، اجرای این طرح به معنای نابودی آرمان فلسطین و پایان بخشیدن به هر فرصت واقعی برای تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس است.

نعیم در پایان از حاکمان امارت خواست که تاریخ مطالعه کنند و بدانند که استعمارگران بسیاری، آمدند و رفتند، ولی در فلسطین، هیچ کس جز ساکنان اصلی آن، جایی ندارد و دشمن صهیونیست نیز دیر یا زود نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول