اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رفع تصرف ۲۱ هزار مترمربع از اراضی دولتی در برزک و نیاسر کاشان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی دولتی در دو بخش نیاسر و برزک کاشان رفع تصرف شد.

رفع تصرف ۲۱ هزار مترمربع از اراضی دولتی در برزک و نیاسر کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌اله دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با زمین‌خوران و متجاوزان به حقوق عمومی و دولتی هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد شد، اظهار کرد: در راستای مبارزه با زمین‌خواری و متجاوزان به حقوق عمومی و دولتی بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی دو بخش نیاسر و برزک کاشان رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه دادستانی کاشان در جهت مبارزه با زمین‌خواری با متخلفان برخورد قاطع می‌کند، گفت: این اراضی رفع تصرف شده دارای ارزش ریالی بیش از ۳۴ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۴۸۷ مترمربع از این اراضی واقع در مزرعه پریان شهر برزک بود، تصریح کرد: این بخش از اراضی در برزک ارزش ریالی معادل حدودی ۱۴ میلیارد ریال داشت و ۱۹ هزار و ۵۹۸ مترمربع دیگر از این اراضی رفع تصرف‌ شده در شهر نیاسر و روستای اسحاق‌آباد بود که دارای ارزش ریالی بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۱۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول