اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کفاشیان: ویلموتس متهم اصلی پرونده است!/ گاهی جنسی می‌خرید که خراب در‌می‌آید

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده به وجود آمده برای فوتبال ما، ویلموتس متهم اصلی است.

کفاشیان: ویلموتس متهم اصلی  پرونده است!/ گاهی جنسی می‌خرید که خراب در‌می‌آید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در مورد اینکه تحلیلش از پرداخت 165 میلیارد تومان به ویلموتس توسط ایران چیست، ‌گفت: این مربی اگر خوب کار می‌کرد و می‌توانست ادامه دهد، الان مشکل نداشتیم. من کاری به مبلغ قرارداد ندارم. خیلی از مربیان در آمدن و رفتن از ایران مشکل ایجاد می‌کنند که ویلموتس یکی از آنها بود. بخشی از این مشکل پیش آمده هم دست فدراسیون نبود و به تحریم‌ها و پول‌های بلوکه شده ارتباط داشت. این‌ها را باید مدنظر قرار دهیم.

*کی روش راه می‌آمد، اما ویلموتس نه

وی گفت: در زمان کی‌روش، او با ما راه می‌‌آمد اما ویلموتس زیر بار نرفت. زمانی که قرار بود با کی‌روش قرارداد ببندیم، با کارشناسان حقوقی مسائل را چک کردیم و تدابیری دیدیم که این مسائل پیش نیاید.

* مسئولان حقوقی قرارداد ویلموتس خیلی مسلط نبودند

وی در پاسخ به این سوال که معتقدید که در قرارداد ویلموتس تدبیری صورت نگرفته، عنوان کرد:‌ کسانی که این قرارداد را بستند، شاید خیلی مسلط نبودند. قراردادهایی که به فارسی می‌بندیم یک بحث است و قراردادهای خارجی هم بحث دیگر. در مورد خارجی‌ها باید وکلایی باشند که به کارشان تسلط داشته باشند که اینطور نبود. مسئولان حقوقی فدراسیون اگر این مسائل را دیده بودند، باید بیایند و پاسخ دهند.

رئیس سابق فدراسیون گفت: اتفاق بدی افتاده و به فوتبال ما صدمه می‌زند. باید دست به دست هم دهیم تا این مشکل حل شود.

کفاشیان در مورد اینکه آیا به ظاهر برخی در این قرارداد به دنبال منافع شخصی بودند تا منافع ملی، گفت: من این موضوع را احساس نکردم. اگر هم بوده شاید خیلی کم است.

*برخی اوقات جنسی را می‌خرید که خراب در‌می‌آید

وی در مورد اینکه آیا قبول دارید کسانی که این قرارداد را بسته‌اند باید دادگاهی شوند، گفت: ‌به هر حال، شما یک جنسی را می‌خرید، برخی اوقات هم خراب از آب در می‌آید. ابتدا باید این مسأله را حل کنیم و وکلای قوی‌تری بگیریم. فوتبال ما غنی است و پول خوبی در آن خرج می‌شود اما باید مدیریت هم صورت بگیرد.

* مسئولان فوتبال جوان هستند و کار می‌کنند تا پول ویلموتس را درآورند!

وی در مورد اینکه همه معتقدند این پول باید توسط کسانی که قرارداد بسته‌اند پرداخت شود، نه از جیب بیت‌المال، گفت: من موافق نیستم چون پولی ندارند که پرداخت کنند. فدراسیون درآمد دارد و 5، 6 میلیون یورو هم بلوکه شده. آنها جوان هستند و کار می‌کنند و این پول را در می‌آورند!

*مدیران تحت تأثیر افراد قرار می‌گیرند و قراردادهای بلندمدت می‌بندند

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا اینقدر ما در پرونده‌های حقوقی شکست می‌خوریم،‌گفت: ‌متأسفانه مدیران تحت تأثیر افراد قرار می‌گیرند و قراردادهای بلندمدت می‌بندند. این خطاها زیاد است. هر مدیریتی که می‌آید می‌خواهد خودش را نشان دهد اما بعد از مدت کوتاهی کنار می‌رود. به هر حال نظراتی هم در دادگاه‌های بین‌المللی است که علیه ایران وجود دارد. تحریم‌ها هم کمک می‌کند. این مسائل پیش می‌آید اما باید کمک کنیم تا حل شود.

وی در مورد اینکه در حساب فدراسیون تنها 5 میلیون تومان پول بوده است، گفت: ‌پول آنجا در گردش است و با آن کار می‌کنند.

*وزارت ورزش در زمان ما دنبال دخالت بود اما اجازه ندادیم

کفاشیان در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کنید وزارت ورزش هم باید در قراردادها نظارت داشته باشد، گفت:‌ به وزارت ورزش ربطی ندارد. آنها زمان من هم می‌خواستند دخالت کنند اما این اجازه را ندادم؛ حتی گفتند کی‌روش برکنار شود اما گفتیم نه. حتی قرار بود پول کی‌روش را هم بدهند اما ندادند و خودمان تأمین کردیم. در مجموع فوتبال خودش پول دارد و اگر حق پخش را بدهند مشکلی ندارد.

* متهم پرونده ویلموتس است!

وی در پایان در مورد اینکه متهمان اصلی این پرونده چه کسانی هستند گفت: ‌خود ویلموتس است که این پول را می‌خواهد از ما بگیرد. باید سفت جلوی او بایستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول