اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اولیایی: هیات رئیسه و مجمع فدراسیون در مورد ویلموتس پاسخگو باشند/ وزیر به جای کار نظارتی وارد کار اجرایی شد

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: مشکل ما ساختاری است و تا ساختار اصلاح نشود معلوم نیست کدام قرارداد درست است.

اولیایی: هیات رئیسه و مجمع فدراسیون در مورد ویلموتس پاسخگو باشند/ وزیر به جای کار نظارتی وارد کار اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کاظم اولیایی در خصوص قرارداد ویلموتس و اینکه با مقصرین باید چه کرد، اظهار داشت: فرصت خوبی است که یک بازنگری صورت بگیرد. اینها همه معلول یک علت بزرگ هستند. در فوتبال ما سلیقه‌ای رفتار می‌شود. فیفا اساسنامه ما را گرفته و گفته تعیین تکلیف کنید که شما خصوصی هستید، نیمه خصوصی یا دولتی؟ ما می‌خواهیم اختیار داشته باشیم اما مسئولیت قبول نکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مدیران ارشد ورزش کشور کجا هستند، خاطرنشان کرد: الان وظیفه مدیران دستور دادن و مسئولیت قبول نکردن است. رئیس‌جمهور سابق ما مربی تغییر می‌داد. الان باید مسئولان این کار مشخص شوند. مجمع و هیات رئیسه باید پاسخگو باشند. مشکل ما ساختاری است و تا ساختار اصلاح نشود، معلوم نیست کدام قرارداد درست است.

مدیرعامل اسبق استقلال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا باید تاوان این اشتباه از جیب مردم برود، تصریح کرد: باید روی این موضوع دقت کنیم. باید روی عدد مطرح شده حساسیت نشان دهیم تا ببینیم مسئول چه کسی است؟ هیات رئیسه را چه کسی انتخاب کرده؟ مجمع. پس باید در قبال این اتفاقات آنها پاسخگو باشند.

اولیایی ادامه داد: نظر من این نیست مراجع قضایی ورود کنند چون فدراسیون حراست و بازرس دارد. قوه قضائیه اختیاراتی دارد که اگر تخلفی باشد، خودش ورود می‌کند، چه ما بخواهیم و چه نخواهیم.

وی درباره نقش مهدی تاج، گفت: اگر یک تیم می‌بازد آیا مسئولیت آن برعهده دروازه‌بان است؟  این را هم باید بگویم ما هنوز محکوم نشده‌ایم و باید از حقوق‌مان در دادگاه بین‌المللی ورزش دفاع کنیم. خواهش من این است که ساختار فدراسیون را بازنگری کنیم.

اولیایی همچنین در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش چه زمانی باید پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: وزیر اگر به کار اصلی خود که نظارت و پشتیبانی بود می‌پرداخت الان باید خودش این سوال را می‌پرسید اما او وارد کار اجرایی شده است. مازیار ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در آن زمان اظهارنظرات مختلفی داشت. آقایان وارد کار اجرایی شده‌اند. الان باید ببینیم تصمیم‌گیرنده چه کسی است؟ در این صورت تاج هم باید بگوید خودش این تصمیم را به تنهایی گرفته یا خیر.

وی که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد درباره اینکه آیا این ساختار درست می‌شود، گفت: بله حتما اما باید از خرد جمعی استفاده کنیم. حوزه ورزش بیش از 50 فدراسیون دارد  که هر کدام اصولی دارند. نمی‌توان در اتاق دربسته و به فرموده کار را پیش برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول