اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سرمایه‌گذاری 8.5 میلیون دلاری صمت استان برای حمایت از تولیدات داخلی

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین برنامه این سازمان در سال جهش تولید سرمایه‌گذاری هشت و نیم میلیون دلاری برای حمایت از تولیدات ساخت داخل در استان است.

سرمایه‌گذاری 8.5 میلیون دلاری صمت استان برای حمایت از تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری محمدکاظم منزوی گفت: مهمترین برنامه این سازمان در سال جهش تولید سرمایه گذاری هشت و نیم میلیون دلاری برای حمایت از تولیدات ساخت داخل در استان است.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این میزان اعتبار با این هدف در نظر گرفته شده است که تولید جای واردات را بگیرد و بدین ترتیب علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی و اتکا به داخل، زمینه توسعه صنایع استان را نیز فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مصادیق خوداتکایی، تولید ماشین‌آلات دوخت ماسک بود، عنوان کرد: این ماشین‌آلات که مشابه نمونه خارجی است، ظرف دو ماه تولید و در سه واحد صنعتی استان به کار گرفته شد.

منزوی اظهار داشت: در شرایط شیوع ویروس کرونا برخی واحدهای صنعتی استان پویایی و هوشمندی لازم را به کار گرفتند تا از آسیب‌های اقتصادی این ویروس مصون بمانند و در زمینه تولید الکل و محلول‌های ضدعفونی کننده فعال شوند.

انتهای پیام/68023/م

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول