اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام 2617 فرزند محسنین در استان/57 فرزند محسنین فاقد حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و 617 فرزند محسنین در سامانه این نهاد ثبت‌نام شده‌اند، گفت: از این تعداد فرزند محسنین 57 نفر بدون حامی هستند.

ثبت‌نام 2617 فرزند محسنین در استان/57 فرزند محسنین فاقد حامی هستند

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و 617 فرزند محسنین در سامانه محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام شده‌اند، گفت: از این تعداد 57 فرزند محسنین بدون حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 911 فرزند ایتام در سامانه اکرام ایتام ثبت‌نام شده‌اند، ادامه داد: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند اما سرپرستان آن‌ها به علت بیماری، کهولت سن و سایر دلایل قادر به تأمین هزینه‌های زندگی و تحصیل فرزندان خود نیستند.

وی با اشاره به جذب ۵۸۳ حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در طرح محسنین و اکرام ایتام می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

ملک‌پور گفت: کمک‌های مالی حامیان به‌صورت مستقیم به ‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول