اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نذورات محرم به رزمایش کمک مومنانه اختصاص یابد

فرمانده بسیج رامسر به رزمایش کمک مومنانه در چند مرحله اشاره کرد و گفت: مرحله دوم آن در ماه محرم است و مردم از این طریق می‌توانند نذورات خود را به افراد شناخته شده نیازمند برسانند که مرحله سوم هم در دهه آخر صفر انجام خواهد شد.

نذورات محرم به رزمایش کمک مومنانه  اختصاص یابد

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، محمدرضا خمسیه پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و همچنین تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه شهرستان رامسر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی  ایران در جنگ ترکیبی هوشمندانه عمل است، گفت: دشمنان ما انواع تهدیدها و جنگ‌های متنوع در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کردند و اگر توصیه‌های بزرگان نبود نمی‌توانستیم در برابر تهدیدها بایستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان گذشته تهدید‌ها سخت‌افزاری بوده و رزمندگان اسلام با‌اراده ایستادند، اظهار کرد: پس از آن نیز در طی ۴۰ سال شاهد جنگ‌ها به صورت‌های مختلف بودیم که خود را برای همه نوع آن باید آماده کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه رامسر مطرح کرد: دشمن از همه نوع امکانات نظامی، رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و امنیتی و... استفاده می‌کند که اگر نگاه راهبردی داشته باشیم باید گفت حتی از ویروس کووید ۱۹ نیز دشمن استفاده کرده است.

وی با اشاره به فرهنگ عاشورا و درس گرفتن از آن و تاکید بر اینکه با بصیرت باید زمان خود و شرایط را بشناسیم، تصریح کرد: باید اندیشید و توجه داشت که برای اعتلای انقلاب به چه چیزهایی نیاز داریم و اولویت‌بندی کنیم تا براساس آن اولویت‌ها پیش‌ برویم.

خمسیه به شناخت دشمن زمان اشاره کرد و افزود: شناخت دشمن نیز از دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بصیرت بود که باید به آن توجه داشته که با استفاده از هر ابزاری برای براندازی نظام در تلاش است و با سلیقه خود فیلم، متن و آثار دیگری را به اشتباه و غلط منتشر می‌کند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت و گرامیداشت افرادی که صادقانه خدمت کردند و می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: باید توجه داشت که فرصت‌های خوبی پیش روی ماست و باید فعالیت‌های خوب انجام شده را به تصویر بکشیم.

فرمانده بسیج ناحیه رامسر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بصیرت گفت: شناخت دوست و قرار گرفتن در جبهه درست بسیار حائز اهمیت است و همچنین در ابزارهای قابل استفاده نیز باید توجه کرد که امروزه تقابل گسترده رسانه‌ای در مجموعه انقلاب و دشمن شکل گرفته که اگر جبهه متعهدی با یک هدف‌گذاری درست تشکیل شود به طور قطع هر قدم و تلاش آن اثرگذار خواهد بود.

وی توصیه‌های راهبردی دیگری نیز مبنی بر خودسازی فردی و اجتماعی تا بتوانیم در دیگران اثرگذار باشیم، آرمان‌خواهی و رسالت‌نگری، انتقاد و پیشنهاد، حجاب و حیای اسلامی که منظور از آن تنها پوشش نیست را به افراد کرد.

خمسیه در ادامه با اشاره به ماه محرم که ماه درس گرفتن است ضمن تاکید بر فضاسازی مناسب که باید اثرگذاری خوبی داشته باشد، گفت: با توجه ویژه به مسائل بهداشتی و شرایط ایجاد شده،  توسط مردم و مسؤولان عزاداری‌ها با شیوه متنوع و برنامه بهتر از گذشته صورت گیرد.

وی همچنین به رزمایش کمک مومنانه که در طی چند مرحله انجام شد، اشاره کرد و افزود: مرحله دوم آن در ماه محرم است و مردم از این طریق می‌توانند نذورات خود را به افراد شناخته شده نیازمند برسانند که مرحله سوم هم در دهه آخر صفر انجام خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم میلاد عبدالهی تودیع و امیر‌حسین عمید معارفه شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول