اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس‌جمهور لبنان فرضیه انفجار انبار مهمات حزب‌الله را قویا رد کرد

رئیس‌جمهور لبنان در مصاحبه‌ای گفت محال است انفجار بندر بیروت از انفجار انبار مهمات جنبش‌ حزب‌الله نشأت گرفته باشد.

رئیس‌جمهور لبنان فرضیه انفجار انبار مهمات حزب‌الله را قویا رد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان، در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» احتمال انفجار انبار مهمات حزب‌الله در بیروت را تکذیب کرد.

 روزنامه لبنانی «النهار» با انتشار بخشی از مصاحبه نوشت که میشل عون گفته است حزب‌الله در بندر تسلیحات انبار نکرده بود مسئله‌ای که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان خود به آن اشاره داشت.

عون در ادامه این فرضیه را که انفجار بندر بیروت ناشی از انفجار انبار مهمات حزب‌الله بوده، «محال» خواند با این حال، عون گفت که در تحقیقات تمام احتمالات بررسی خواهد شد.

 سید حسن نصرالله در سخنرانی خود پس از انفجار بندر بیروت، این فرضیه را که بیشتر رژیم صهیونیستی آن را علیه حزب‌الله مطرح می‌کرد، تکذیب کرده بود و گفته بود که این جنبش در انتظار نتایج تحقیقات است. اگر مشخص شود که انفجار ناشی از اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی بوده؛ این رژیم بهایی مشابه آن خواهد پرداخت.

شبکه «المیادین» نیز با گزارش بخشی از مصاحبه نوشت که میشل عون گفته است:‌ «هنگامی که اسرائیل به منطقه‌ای در لبنان حمله می‌کند و لبنانی‌ها را می‌کشد پس هر یک از مردم لبنان باید علیه متجاوزان بسیج شوند. در جنگ سال ۲۰۰۶ وظیفه من بود که در کنار حزب‌الله بایستم زیرا من یک لبنانی هستم».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول