اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان سلطانیه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری معتادان پر خطر خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین اصانلو اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در بخش باغ حلی شهرستان سلطانیه اجرا کرد.

 اصانلو با اشاره به تداوم اجرای این طرح گفت: در راستای اجرای این طرح معتادان تابلو و پرخطر جمع‌آوری و در بازرسی از آنان مجموعاً 80 گرم مواد مخدر به همراه تعدادی آلات و ادوات توزین و استعمال کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه تصریح کرد: اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با موادمخدر بسیار ضروری بوده و با اقدامات فرهنگی می‌توان زمینه‌های بروز اعتیاد را در جامعه از بین برد و در این راستا باید تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول