اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فتاحی: با برنامه تکسیرا در مورد تعطیلات تصمیم‌گیری می‌کنیم / به تمام بازیکنانمان در لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: منتظریم تا تکسیرا به ما برنامه بدهد و بر اساس آن در مورد تعطیلات و از سرگیری تمرینات تصمیم گیری کنیم.

فتاحی: با برنامه تکسیرا در مورد تعطیلات تصمیم‌گیری می‌کنیم / به تمام بازیکنانمان در لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی آخر سپاهان مقابل پیکان که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. امیدواریم با همت و تلاش کادرفنی و بازیکنان بتوانیم مقابل پیکان به پیروزی برسیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم تا از شوک اتفاقات اخیر خارج شویم و دل هواداران شاد شود.

فتاحی در مورد اینکه به توجه به پیروزی مقابل شهرخودرو به نظر می‌رسد سپاهان شرایط خوبی پیدا کرده، گفت: تکسیرا از زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفته روی مسائل ذهنی و روانی تیم کار کرده و خداراشکر در بازی قبلی جواب داد، ان‌شاالله در این هفته هم جواب بدهد تا نتیجه خوبی بگیریم.

مدیر تیم سپاهان در مورد پیشنهادات خارجی محمدمحبی عنوان کرد: در این مورد اطلاعی ندارم و این مسائل در حیطه مدیریت باشگاه است.

وی در خصوص بازگشت بازیکنان قرضی به جمع زردپوشان گفت: تمام بازیکنان قرضی برای فصل آینده باید به سپاهان برگردند. آن‌ها با ما قرارداد دارند و پس از اتمام کارشان در تیم فعلی، به جمع ما اضافه می‌شوند.

فتاحی در مورد اینکه پس از بازی آخر لیگ برتر، برنامه تعطیلات و از سرگیری تمرینات سپاهان چگونه خواهد بود، اظهار داشت: منتظریم تا تکسیرا به ما برنامه بدهد و بر اساس آن در این مورد تصمیم گیری کنیم.

مدیر تیم سپاهان در خصوص اینکه تکلیف محسن الغسانی و گئورگی ولسیانی پس از اتمام لیگ چه می‌شود، گفت: ما به تمام بازیکنانمان برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم. با این دو بازیکن هم توافق می‌کنیم و در خدمتشان خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول