اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۵۱۵ پروژه هفته دولت در خراسان‌جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی از افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار و ۵۱۵ پروژه همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: هزینه‌کرد و اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها چهار هزار و ۳۹۷ میلیارد تومان می‌باشد.

۱۵۱۵ پروژه هفته دولت در خراسان‌جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار و ۵۱۵ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۳۹۷ میلیارد تومان در خراسان‌جنوبی خبر داد.

وی با اشاره به افتتاح یک هزار و ۸۰ پروژه قابل افتتاح و ۴۳۵ پروژه قابل کلنگ‌زنی شهری و روستایی خراسان‌جنوبی، افزود: ۳۰۲ پروژه شهری و ۷۷۸ پروژه شهری افتتاح و ۱۷۳ پروژه شهری و ۲۶۲ پروژه روستایی کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در حوزه راهسازی تعداد ۴۸ پروژه با هزینه‌کرد ۱۰۸ میلیارد تومان افتتاح و شش پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

میرجعفریان با اشاره به افتتاح دو هزار ۱۶۴ پروژه با هزینه‌کرد ۱۷۳ میلیارد تومان در حوزه مسکن خراسان‌جنوبی در هفته دولت، یادآور شد: تعداد ۱۲ هزار و ۱۳۱ واحد مسکونی با اعتبار دو هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۱ پروژه با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان خراسان‌جنوبی افتتاح و کلنگ‌‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: تعداد ۵۹ پروژه با هزینه‌کرد ۱۰۳ میلیارد تومان افتتاح و دو پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ‌نی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی از افتتاح ۵۴ واحد با هزینه‌کرد ۳۶ میلیارد تومان در حوزه عمرانی شهری خراسان‌جنوبی، گفت: تعداد پنج واحد با اعتبار شش میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

میرجعفریان ادامه داد: ۲۰۴ پروژه حوزه روستایی خراسان‌جنوبی در هفته دولت با هزینه‌کرد ۱۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۰ پروژه برقرسانی با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان خراسان‌جنوبی در هفته دولت، اظهار داشت: ۱۳۴ پروژه با هزینه‌کرد ۴۸ میلیارد تومان افتتاح و شش پروژه با اعتبار هشت میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۶۰۲ پروژه گازرسانی با اعتبار ۵۶۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: ۲۱۹ پروژه با هزینه‌کرد ۱۵۹ میلیارد تومان افتتاح و ۳۸۳ پروژه با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

میرجعفریان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۹ پروژه حوزه آبرسانی خراسان‌جنوبی در هفته دولت خبر داد و افزود: ۲۷ پروژه با هزینه‌کرد ۳۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ دو پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به زمین می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ پروژه در حوزه آبخیزداری و بیابان‌زدایی خراسان‌جنوبی با هزینه‌کرد ۲۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به ۳۶ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۲۸۱ میلیارد تومان قابل افتتاح و کلنگ‌زنی، خاطرنشان کرد: ۳۴ واحد با هزینه‌کرد ۹۶ میلیارد تومان افتتاح و دو واحد با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

میرجعفریان با بیان اینکه هفت مجتمع گلخانه‌ای خراسان‌جنوبی با اعتبار ۵۰۴ میلیارد تومان قابلیت افتتاح و کلنگ‌زنی دارد، گفت: دو  پروژه با هزینه‌کرد پنج میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌ پنج پروژه نیز با اعتبار ۴۹۹ میلیارد تومان به زمین می‌خورد.

انتهای‌ پیام/69014/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول