اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری از ۱۴ آموزشگاه ویژه دانش‌آموزان اتیسمی در کشور

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: طی یک سال آینده، ۱۴ آموزشگاه ویژه دانش‌آموزان اتیسمی در کشور بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از ۱۴ آموزشگاه ویژه دانش‌آموزان اتیسمی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عملیات احداث نخستین مدرسه ویژه دانش‌آموزان مبتلا به اتیسم استان سمنان ظهر امروز با حضور سیدجواد حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سمنان آغاز شد.

در این مراسم کلنگ ساخت مدرسه ویژه دانش‌آموزان اتیسمی استان سمنان به مساحت پنج هزار مترمربع در شهرک روزیه سمنان به زمین زده شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در حاشیه برگزاری آیین کلنگ‌زنی این پروژه آموزشی و توان‌بخشی اظهار کرد: قرار بر این است که طی یک سال آینده، ۱۴ آموزشگاه ویژه دانش‌آموزان اتیسمی در کشور به بهره‌برداری برسد که سهم استان سمنان نیز یک آموزشگاه است که عملیات احداث آن از امروز آغاز می‌شود.

حسینی در سفر قبلی خود به استان سمنان برای تأمین اعتبار ساخت سالن‌های ورزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه قول مساعد داده بود که با توجه به مساحت پنج هزار مترمربعی آموزشگاه ویژه دانش‌آموزان اتیسمی، وضع و شرایط را برای احداث ورزشگاه دانش‌آموزی مساعد و قابل‌قبول دانست و مقرر شد در این مکان، یک باب سالن ورزشی دومنظوره برای دانش‌آموزان استثنایی احداث شود.

آموزشگاه ویژه دانش‌آموزان اتیسمی سمنان از محل اعتبارات ملی در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع به‌صورت یک طبقه و با هفت کلاس برای استفاده ۴۰ دانش‌آموز مبتلا به اتیسم با امکانات مناسب‌سازی شده ویژه این کودکان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول