اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برنامه‌های هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه‌های ویژه هفته دولت از جمله افتتاح طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

برنامه‌های هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه‌های ویژه هفته دولت از جمله افتتاح طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: همچنان آمارهای ابتلا به کرونا در استان نگران کننده است و همه مردم برای مقابله با این بیماری کمک کنند و اگر همکاری مردم در کنار  نظام سلامت نباشد، وضعیت بیماری در استان وخیم‌تر خواهد شد.

وی بیان داشت: مصوبه‌ای در ستاد ملی مقابله با کرونا به زودی ابلاغ خواهد شد مبنی بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه، جرائمی از جمله تذکر، توبیخ، کسر حقوق و انفصال از خدمت در انتظار متخلفان خواهد بود.

گراوند گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ادارات و اصناف حق ارائه خدمت به کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ندارند و مسؤولیت ارائه خدمت به کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند با مدیر دستگاه خواهد بود.

استاندار بوشهر افزود: در زمان برگزاری کنکور سراسری، به منظور برقراری آرامش و کاهش استرس داوطلبان، هیچ تیم نظارتی در محل‌های برگزاری کنکور حضور نداشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و ممنوعیت آیین‌های سنتی عزاداری در استان، تدابیر لازم برای برگزاری پرشور آیین های محرم با استفاده از فضای مجازی اندیشیده شود و صدا و سیما و رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول