اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اجراهای سالن روباز «هما» به تعویق افتاد/ «غرب حقیقی» به اجرا می رسد

در پی جمع آوری تجهیزات نوری و صوتی سالن هما به دستور حوزه قضایی، تا اطلاع ثانوی اعلام برنامه های سالن هما در شهر آفتاب به تعویق خواهد افتاد.

اجراهای سالن روباز «هما» به تعویق افتاد/ «غرب حقیقی» به اجرا می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی جمع آوری تجهیزات نوری و صوتی سالن هما به دستور حوزه قضایی، تا اطلاع ثانوی اعلام برنامه های سالن هما در شهر آفتاب به تعویق خواهد افتاد.

روابط عمومی سالن نمایشی از تمام مردم و مخاطبین که در این روزهای سخت کرونایی منتظر اعلام برنامه بوده‌ و از لطف و توجه خود گروه اجرایی را بی نصیب نگذاشته اند، بابت وقفه پیش آمده عذرخواهی کرد.

* «غرب حقیقی» در تهران اجرا می‌شود

نمایش «غرب حقیقی» نوشته سام شپارد که امید سعیدپور آن را کارگردانی کرده پس از دو دوره اجرای موفق در تبریز برای اجرای عمومی به تهران سفر می‌کند.

به گفته امید سعیدپور این نمایش قرار است در سالن تئاتر مستقل و در پایان فصل تابستان روی صحنه برود.

«غرب حقیقی» ماجرای فروپاشی ساختار شخصیتی و رفتاری آدم‌ها در شرایط بیرحمانه ناکامی‌های اجتماعی و افول ارزش‌های والای انسانی است. این نمایش با مواجه دو برادر با رفتارها و علایق متفاوت شروع شده و در جریان داستان، دگردیسی آنها را به نمایش می‌گذارد.

امید سعیدپور که کارشناس ارشد بازیگری است درباره این نمایش گفت: غرب حقیقی به عنوان پروژه عملی کارشناسی ارشد من تولید شد و پس از آن در دو مرحله اجرای عموم داشت و هر بار نیز با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه شد.

وی گفت: موفقیت این نمایش در اجرا و همراهی و تشویق دوستان هنرمند زمینه‌ای شد تا فرصت اجرا در تهران را بررسی کنیم که با سالن تئاتر مستقل به نتیجه رسیدیم و قرار است در انتهای شهریور ماه این نمایش را در معرض دید مخاطبان تهرانی قرار بدهیم.

به گفته کارگردان، تمرین و آماده سازی بخش‌های فنی در تهران انجام می‌شود. بازیگران و دست اندکاران این اجرا به زودی اطلاع رسانی خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول