اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

زمین چمن مصنوعی دبیرستان ابن سینای ناحیه یک سنندج افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی دبیرستان ابن سینای ناحیه یک سنندج با حضور حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زمین چمن مصنوعی دبیرستان ابن سینای ناحیه یک سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان سنندج در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبیرستان ابن‌سینای ناحیه یک سنندج اظهار کرد: این پروژه ورزشی توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

فواد حسینی با بیان اینکه مساحت زمین چمن مصنوعی  544 متر مربع  است، افزود: برای احداث آن مبلغ 2 میلیارد و 645 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارتی و استانی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این زمین چمن مصنوعی، هیجدهمین زمین چمنی است که در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، نشست ستاد پروژه مهر 99 برگزار و اقدامات و فعالیت‌های استان در راستای تمهید مقدمات برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس مورد بررسی قرار گرفت .

در این نشست معاونین اداره‌کل و مسوولان کارگروه‌های پروژه مهر، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان در محورهای مختلف از جمله ثبت نام دانش‌آموزان، ثبت سفارش کتاب‌های درسی، سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی، پیش بینی و برگزاری دوره‌های آموزشی، تولید محتوا، ضدعفونی و گندزادیی مدارس و خرید اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس، سازماندهی نیروی انسانی، کلاس‌بندی مدارس، نقل و انتقال فرهنگیان و غیره ارائه کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که به منظور بررسی عملکرد آموزش و پرورش استان در پروژه مهر و بازگشایی مدارس امروز سه شنبه به سنندج سفر کرده بود علاوه بر شرکت در این نشست و نظارت بر اقدامات، در دو برنامه دیگر حضور پیدا کرد و کاروان مهر و ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی ویژه بازگشایی مدارس با حضور وی به شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان ارسال و زمین چمن مصنوعی دبیرستان ابن سینای ناحیه یک سنندج به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول