اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ریوالدو: مسی به یک شرط بارسلونا را ترک می‌کند/کومان جانشین خوبی برای ستین است

ستاره سابق بارسلونا به احتمال جدایی ابرستاره آرژانتینی از این تیم واکنش نشان داد.

ریوالدو: مسی به یک شرط بارسلونا را ترک می‌کند/کومان جانشین خوبی برای ستین است

به گزارش خبرگزاری فارس، ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود درباره آینده لیونل مسی و آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا اظهارنظر کرد.

ریوالدو در مصاحبه با نشریه «اسپورت» کاتالونیا، گفت: بعد از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ طبیعی است که چیزهای زیادی به ذهن بازیکنان بارسلونال بیاید. مسی هم از این چیزها مستثنی نیست شاید با خودش فکر کرده اکنون زمان رفتن است. اما او چنین تصمیمی را نمی گیرد و تمام شایعات با آرام شدن اوضاع باشگاه به پایان می رسد.

وی افزود: به نظرم مسی هیچگاه این تصمیم را بدون مشورت باشگاه بارسلونا نمی گیرد. او فقط در یک حالت بارسلونا را ترک می کند که با اطلاع باشد و سودی را برای باشگاه داشته باشد چون سالیان زیاد برای بارسلونا بازی کرده و همکاری نزدیکی با آنها داشته است.

ستاره سابق تیم ملی برزیل درباره احتمال انتخاب کومان به عنوان جانشین ستین در روی نیمکت مربیگری بارسلونا، گفت: به نظرم انتخاب کومان به جای ستین انتخاب خوبی است. من با او در زمان فان خال در بارسلونا کار کردم و او به عنوان دستیار فان خال کار می کرد و شناخت خوبی از او دارم. علاوه بر این ها او یکی از بازیکنان سرشناس بارسلونا بوده و کارنامه مربیگری خوبی دارد. اکنون به همراه تیم ملی کشورش نتایج خوبی گرفته و در شرایط کنونی انتخاب خوبی برای مربیگری در بارسلونا است.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول