اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعلام شرایط تبلیغات محیطی برای هیأت های عزاداری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: مراسم های عزاداری حسینی در قم با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت پرشور برگزار شده و شرایط تبلیغاتی ویژه ای نیز برای هیأت های عزاداری در نظرگرفته شده است.

اعلام شرایط تبلیغات محیطی برای هیأت های عزاداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانتر زاده در نشست رسانه ای که ظهر امروز در تالار رضوان شهرداری قم برگزار شد، به ممنوعیت تبلیغات محیطی هیئات مذهبی در سطح شهر براساس دستوراالعمل‌های ملی اشاره و اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی تنها مجاز هستند که سر در و در محل برگزاری مراسم با طرح‌هایی که در نظر دارند تبلیغات محیطی داشته باشند.

وی با تاکید براینکه در سطح شهر سازه تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی مکان و زمان برگزاری هیئات مذهبی نخواهیم داشت، تصریح کرد: در این راستا تنها دو آویز سه دریک ونیم متر به هر هیأت مجوز داده می‌شود تا کلیات شکل برگزاری و محدودیت‌ها را اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: همه هیات‌ها می‌توانند برای دریافت مجوز با اداره تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با شماره تلفن ۳۶۱۰۴۱۱۲ تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بر ضرورت دریافت مجوز و برچسب نصب سازه‌ها توسط هیئات تاکید و خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که هیئات برای دریافت این مجوزها اقدام کنند تا با مشکلی برای جمع آوری مواجه نشوند.

وی به انتخاب شعار محرم امسال در قم اشاره و بیان کرد: با بررسی شعارها در کمیته تبلیغات ستاد محرم شهرداری قم و شرایطی که امسال به دلیل محدودیت حضور در کربلا بوجود آمده است شعار «به تو از دور سلام» انتخاب شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه در روایات بسیاری آمده است که از دور به سالار شهیدان سلام داده شود، تصریح کرد: این شعار در روایات ما منابع بسیاری دارد و از قول ائمه اطهار بسیار نقل شده است.
وی همچنین به پویش «عرض ارادت، حفظ سلامت» اشاره و خاطرنشان کرد: این پویش نیز با توجه تذکرات کرونایی در تبلیغات امسال مورد توجه قرار گرفته است.

کلانتر زاده با تاکید براینکه اصحاب رسانه امسال رسالتی خاص را بردوش دارند، بیان کرد: براساس آمارها در دنیا بیش از 20 میلیون انسان و در کشور ما  به این بیماری مبتلا و فوت کردند.

انتهای پیام/78005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول