اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قرارداد «ویلموتس» مشکوک بوده و شفافیت ندارد/ وزارت ورزش باید پاسخ دهد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی مشکوک است و وزارت ورزش و جوانان باید در این باره پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره قرارداد «ویلموتس»، گفت: افرادی که با این مربی قرارداد منعقد کرده‌اند، صلاحیت عقد قرارداد نداشته‌اند و باید از وکلای زبده استفاده می‌شد اما متأسفانه وکیلی انتخاب شده که توان دفاع از حق ایران را ندارد.

وی افزود: پرونده قرارداد ویلموتس در کمیسیون‌های فرهنگی و اصل ۹۰ مجلس در دستور کار است و نتیجه آن را در اختیار دستگاه های اطلاعاتی و قضایی قرار می دهیم تا با مسببان آن برخورد شود.

فروردین اظهارداشت: بر اساس قانون، استخدام کارشناسان خارجی بدون نظر مجلس امکان پذیر نیست لذا استخدام بازیکن و مربی خارجی نباید بدون نظر مجلس باشد اما مجلس دخالتی در انعقاد قرارداد با «ویلموتس» نداشته است.

وی تصریح کرد: فراکسیون ورزش بر اساس مستنداتی که در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در حال بررسی است، درباره مسببان این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد اما آنچه برای ما در حال حاضر محرز است این است که قرارداد «ویلموتس» مشکوک بوده و شفافیت ندارد و وزارت ورزش و جوانان باید در این باره پاسخگو باشد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم تأکید کرد: می توانستیم پول و جریمه قرارداد ویلموتس را به جای پرداخت غرامت، صرف زیرساخت‌های ورزشی و حل مشکلات کشور کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول