اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

صادرکنندگان فعالیت‌های خود را برای تخصیص مشوق‌های صادراتی اعلام کنند

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ابلاغ بسته حمایت از صادرات گفت: صادرکنندگان فعالیت های خود را برای بررسی و تخصیص مشوق های صادراتی اعلام کنند.

صادرکنندگان فعالیت‌های خود را برای تخصیص مشوق‌های صادراتی اعلام کنند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری با اشاره به ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال 1399 توسط رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ قریب‌الوقوع شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه، گفت:  لذا صادرکنندگان باید فعالیت‌های خود در چارچوب جدول ذیل ماده ۵ بسته حمایت از صادرات غیرنفتی را به سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کنند تا پس از تشکیل پرونده نسبت به بررسی و تخصیص مشوق‌ها اقدام شود.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه ایران افزود:  سامانه دریافت درخواست‌های متقاضیان مشوق‌های صادراتی از برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران است و امیدواریم با انجام این مهم‌، فرایند پرداخت مشوق‌های صادراتی با سرعت و دقت بیشتری صورت پذیرد.

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه شیوع ویروس کرونا را یکی از متغیرهای تاثیرگذار بر تولید، اشتغال و صادرات عنوان کرد و افزود: در پرداخت مشوق‌های صادراتی به مشکلات فراروی صادرکنندگان در حوزه‌های مختلف توجه و سعی خواهد شد هزینه‌های حضور صادرکنندگان در بازارهای هدف کاهش یابد.

قمری در پایان اولویت صادرات کشور را ۱۵ کشور همسایه، هند و چین و کشورهای حوزه اتحادیه اوراسیا دانست و اظهار امیدواری کرد با توسعه و تجهیز زیرساخت‌های صادراتی مناطق کشور به ویژه مناطق مرزی، شاهد مرتفع شدن مشکلات پیش روی صادرکنندگان باشیم.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول