اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

واسپاری 550 شغل دولتی به دفاتر پیشخوان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس مراعا ماند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه عصر کمیسیون اجتماعی طرح دفاتر پیشخوان دولت با موضوع برون‌سپاری حدود 550 شغل دولتی به این دفاتر مورد بحث قرار گرفت که این طرح در کمیسیون مراعا ماند و برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارجاع شد.

واسپاری 550 شغل دولتی به دفاتر پیشخوان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس مراعا ماند

علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز عصر طرح استخدام کارشناسان صندوق بیمه کشاورزی که بارها بین مجلس و شورای نگهبان و مجلس و تشخیص مصلحت نظام در رفت و آمد بوده مورد و بررسی قرار گفت.

وی افزود: در نهایت پس از انجام بررسی‌ها به دلیل وجود ابهامات متعدد در طرح مذکور بنا شد این طرح برای بررسی بیشتر به کمیته اداری استخدامی کمیسیون ارسال شده تا پس از انجام بررسی دقیق به صحن کمیسیون بیاید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز طرح دفاتر پیشخوان دولت مورد بحث قرار گرفت که کلیات آن مرعا ماند و بنا شد این طرح نیز در کمیته اداری استخدامی کمیسیون مورد بحث و بررسی دقیق‌تر قرار گرفته و بعد به صحن کمیسیون ارائه شود.

بابایی خاطرنشان کرد: در طرح دفاتر پیشخوان دولت آمده که حدود 550 شغل دولتی به این دفاتر برون‌سپاری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول