اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کمپ‌ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود

کمپ جدید ‌تیم‌های ملی والیبال ساحلی در زمینی‌ به وسعت هفت هزار متر در منطقه آزاد ارس احداث می‌شود.

کمپ‌ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسئولان منطقه آزاد ارس آمادگی خود را برای همکاری با فدراسیون والیبال برای ایجاد کمپ‌ تیم‌های ملی ساحلی در این منطقه اعلام کردند.

به همین منظور هیاتی متشکل از توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون، کامران ذوقی دبیر کمیته، نادر انصاری داور بین‌المللی والیبال ساحلی، بهرام سلیمانی عضو کمیته داوران فدراسیون، فرج‌الله فرج‌اللهی رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی و رسول پورعبدالصمد رئیس کمیته ساحلی هیات استان، شب گذشته و امروز از منطقه بازدید و با مسئولان منطقه آزاد ارس دیدار کردند.

از طرف منطقه آزاد ارس نیز یوسف داداش‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مرتضی حسینی معاون فنی و مهندسی منطقه آزاد ارس، حامد خان‌مرادی مسئول ورزش منطقه و امید پورمختار رئیس هیات والیبال جلفا و منطقه آزاد ارس در این مذاکرت حضور داشتند.

در نهایت توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی و دیگر نمایندگان فدراسیون، در دیدار با محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مزایای انتخاب زمین درنظر گرفته شده برای کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی را تشریح کردند.
در پایان این نشست، مقرر شد که در اسرع وقت اقدامات اجرایی این طرح شروع و گزارش پیشرفت کار نیز به سازمان منطقه آزاد و فدراسیون والیبال ارائه شود.


رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره محاسن این طرح، گفت: ساخت کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس هم برای این منطقه و هم برای والیبال ساحلی یک موفقیت مهم است.

کابلی با یادآوری این موضوع که ساخت این کمپ، دسترسی ملی‌پوشان ساحلی ایران به یک مرکز با تمامی امکانات مورد نیاز و آب و هوای مناسب را امکان‌پذیر می‌کند، تصریح کرد: از سوی دیگر، منطقه آزاد ارس با میزبانی از رویدادهای بین‌المللی و تورهای جهانی در این مجموعه، فضای مناسبی برای تبلیغات خواهد داشت.

منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس در شمال غرب ایران و در استان آذربایجان شرقی واقع شده ‌است. بنابر ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران، منطقه آزاد ارس پس از منطقه آزاد کیش، دومین منطقه آزاد توسعه‌یافته و در حال رشد کشور است.
منطقه آزاد ارس که در مجاورت دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته، دارای 51 هزار هکتار وسعت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول