اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری اولین دوره مجازی تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در فارس

اولین دوره مجازی تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد به همت مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری اولین دوره مجازی تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد در فارس

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، اولین دوره مجازی تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد به همت مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس، ویژه دو هزار نفر از فرهنگیان، مسئولین پایگاه‌های بسیج، سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج و مدیران محلات اسلامی با حضور اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های شیراز برگزار می‌شود.

 این دوره در محورهای تاریخچه، تعریف مواد، مصرف، سوءمصرف و وابستگی، مدل زیستی، روانی و اجتماعی مواد و همچنین طبقه‌بندی انواع مواد، اصول و طبقه‌بندی پیشگیری، عوارض فردی، خانوادگی و اجتماعی مصرف مواد، سیاست‌ها و قوانین پیشگیری از اعتیاد در ایران و جهان، استراتژی و روند برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد،  آشنایی با نظریات پیشگیری از سوءمصرف مواد، آشنایی با ابزارها و مداخلات پیشگیری فردی و اجتماعی،  آشنایی با چارچوب راهبردی پیشگیری، پیشگیری و مدل‌های موفق آن در حیطه‌های خانواده، مدرسه، دانشگاه، محله و محیط کار  از ۲۵ مردادماه جاری به مدت سه روز برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ ل/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول