اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

صعود «کفش» به مرحله نهایی جشنواره ایتالیایی/ «کاغذپاره‌ها» مسافر کره شد

فیلم کوتاه «کفش» به کارگردانی حسین دارابی به مرحله نهایی جشنواره ایتالیایی راه پیدا کرد.

صعود «کفش» به مرحله نهایی جشنواره ایتالیایی/ «کاغذپاره‌ها» مسافر کره شد

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، فیلم کوتاه «کفش» به کارگردانی حسین دارابی به مرحله نهایی جشنواره بین المللی SPI  ایتالیا راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه «کفش» یکی از آثار باشگاه فیلم سوره است که به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی در گروه هنری کات تولید شده و هم‌اکنون برای مرحله نهایی جشنواره بین المللی فیلم SPI ایتالیا انتخاب شده است.

آثار کوتاه باشگاه فیلم سوره تاکنون توانسته اند در نزدیک به ۲۰۰ جشنواره داخلی و خارجی شرکت کنند که حاصل آن ۱۱۰ جایزه از جشنواره های معتبر داخلی و خارجی بوده است.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده و کارگردان: حسین دارابی، منشی صحنه: مرضیه طبیجی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مدیر صدابرداری: احمد صابری، گریم: امیر ترابی، طراح صحنه: محدثه پیرهادی، مجری طرح: محمدجواد موحد، مدیر تولید: محمد گودرزی، مدیر تدارکات: فرزین ملیحی، تدوینگر: علی گورانی، صداگذار: مهدی جمشیدیان، بازیگران: رادمهر رزمجو، علی دلپیشه، محسن دهگلی، محصول کمیته امداد امام خمینی، تولید شده در گروه هنری کات.

*مستند_انیمیشن «کاغذپاره‌ها» مسافر کره شد

مستند_انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» در جشنواره فیلم کره جنوبی در بخش مسابقه آسیا به نمایش در می آید.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند_ انیمیشن «کاغذپاره ها» با نام بین‌المللی«The Unseen» ساخته بهزاد نعلبندی در دوازدهمین دوره جشنواره Dmz در کره جنوبی به نمایش در می آید.

دوازدهمین دوره این جشنواره در شهر گویانگ که تنها نقطه غیرنظامی جهان است از ۱۷ تا ۲۴ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۳ مهر برگزار می شود.
این جشنواره مستند در منطقه DMZ در مرز میان کره شمالی و کره جنوبی قرار دارد و مکان آغاز اختلافات ۲ کره بوده است که امروزه به پیشنهاد سازمان ملل به نقطه غیر نظامی و مکانی برای صلح تبدیل شده است.

مستند- انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسف‌باری در یک کمپ نگهداری می شوند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد و نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین و در جشنواره «سینما حقیقت» حضور داشته است.

پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.
عوامل فیلم «کاغذپاره ها» عبارتند از نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین ، تهیه کننده و کارگردان: بهزاد نعلبندی، آهنگساز: عطا ابتکار، طراح صدا: انسیه ملکی، پژوهشگر: الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی: غزاله سعادتی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول