اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برخورداری بیش از ۱۸ هزار نفر از خدمات تصفیه‌خانه شهمیرزاد

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: با ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهمیرزاد، جمعیت برخوردار از این طرح افزون بر ۱۸ هزار نفر خواهند بود.

برخورداری بیش از ۱۸ هزار نفر از خدمات تصفیه‌خانه شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرضا میقانی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد و طرح آبرسانی به ۱۹ روستا در استان سمنان در قالب هفته شانزدهم «پویش هر هفته الف-ب ایران» اظهار کرد: با ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهمیرزاد، جمعیت برخوردار از این طرح افزون بر ۱۸ هزار نفر خواهند بود.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: ظرفیت این تصفیه‌خانه، چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز و روش تصفیه در این طرح لجن فعال است.

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از سه هزار متر خط انتقال و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در ۹ هزار متر انجام شده است، تصریح کرد: هزینه سرمایه‌گذاری در این طرح ۲۳۰ میلیارد ریال بوده است و عملیات ساخت آن در سال ۹۲ آغاز شد.

میقانی تأکید کرد: ساخت تصفیه‌خانه در رفع مشکل زیست‌محیطی و حراست از منابع طبیعی منطقه بسیار اثرگذار است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: احداث تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر بین‌المللی شهمیرزاد بسیار دارای اهمیت است و اجرای این طرح در شهر درجزین هم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول