اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سپاه و بسیج پرچمدار بصیرت در جامعه هستند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: سپاه و بسیج پرچمدار بصیرت در جامعه هستند.

سپاه و بسیج پرچمدار بصیرت در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد پساوند در آیین تجلیل از خبرنگاران به همت سپاه ناحیه رفسنجان اظهار داشت: خبرنگاران دیده‌بانان امین جامعه هستند که در عرصه‌های مختلف پرچم آزادگی و امید را برافراشته می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان داشت: خبرنگاران دارای ویژگی‌های شخصیتی و فردی هستند که آنها را از دیگر افراد جامعه متمایز می‌کند، خلاقیت‌ و مسئولیت‌پذیری، تیزبینی و پرسش‌گری و پایبندی به اخلاق از ویژگی‌های بارز اخلاقی خبرنگاران این شهرستان است.

وی تصریح کرد: رسالت خبرنگاران  دفاع از حق و بیدارکردن وجدان‌هاست و در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران امیدآفرینی به جامعه است.

پساوند بیان کرد: با نگاه به اوضاع و احوال کشورهای منطقه و جهان غول‌های رسانه‌ای بزرگ تمام تلاش خود را می‌کند که ناامیدی را در بین مردم ترویج دهد و به‌دنبال ناکارآمدی نظام و همچنین ایجاد دوقطبی بین مردم و مسئولان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در بحث بصیرت پرچمدار جامعه است، افزود: امروز خبرنگاران هم نقش بزرگی در بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین آحاد جامعه دارند که توطئه‌های دشمنان را به مردم تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما زنده است و حرکت می‌کند و چون زنده است، دشمن دارد و طبق فرمایش امام راحل انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.

پساوند ابراز داشت: دشمن به‌دنبال تغییر ذائقه فکری مردم ایران است که رسانه در تقویت اعتماد به نفس، خودباوری، بصیرت افزایی و القای امید به جامعه نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه باید استقامت فکری و عملی در برابر فشار اقتصادی دشمن داشته باشیم و مردم بدانند خسارت سازش با مستکبران به مراتب بیشتر از مقابله است، افزود: ملاک و مبنای حرکت و معیار شاخص ما خط رهبری‌ست.

پساوند ادامه داد: تنها راه نجات کشور تبعیت از مکتب سلیمانی‌هاست، سردار شهید سلیمانی روحیه جهادی، مردمداری و ولایتمداری را سرلوحه کارخود قرار داده بود، نه نگاه به غرب. دشمنی و تقابل استکبار پایان‌ناپذیر است، دشمنان با مبانی فکری و اعتقادی اسلام ناب محمدی مشکل دارند.

پساوند خاطرنشان کرد: از استکباری که موجودیت خود را با وجود ما در خطر می‌بیند نباید انتظاری جز دشمنی و فتنه‌انگیزی  داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حجت بیاضی‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان ابراز داشت: خداوند به قلم قسم یاد می‌کند و هر آن‌چه خداوند به آن قسم یاد می‌کند دارای اهمیت است.

وی افزود: رسالت اصلی خبرنگار ایجاد امید در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول