اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نصیری: فوتبال نه به المپیک می رود نه مدال می گیرد اما همه پول ها در این رشته خرج می شود

ملی پوش روئینگ ایران گفت: همه پول ها در فوتبال خرج می شود اما آنها نه مدال می گیرند و نه به المپیک می روند.

نصیری: فوتبال نه به المپیک می رود نه مدال می گیرد اما همه پول ها در این رشته خرج می شود

بهمن نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تمریناتش بعد از تعطیلی چند ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: البته به خاطر این تعطیلی ها ورزشکاران حتماً افت داشتند اما اینکه سریع به تمرینات برگشتیم به نفع خودمان بود. واقعا از یکنواختی تمرینات خسته شده بودیم. افشین فرزام و اسپانسر کمک کردند تا بتوانیم به اردوها برگردیم.

* رقبا مدت هاست تمرینات را شروع کرده اند

ملی‌پوش روئینگ ایران درباره شرایط رقبایش برای کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد آنها فکر می‌کنم ۲۰ یا ۳۰ روز تعطیل بودند و از عید تمرینات شان را آغاز کردند اما شرایط کشور ما به گونه‌ای بود که نمی‌شد تمرین را از سر گرفت از طرفی بعضی از ورزشکاران در مناطقی بودند که شرایط تمرین در آب نداشتند.

* منبع درآمدی نداریم

نصیری همچنین در مورد وضعیت مالی که این روزها به دلیل تعطیلی اردوها دغدغه اصلی ورزشکاران محسوب می شود عنوان کرد: من از طریق اسپانسر مکانی را در تهران پیدا کرده‌ام که در آن اسکان دارم. وزارت ورزش جوایز سال ۹۸ را بدهد کمک زیادی به ما می کند چون ورزشکاران منبع درآمدی ندارند و این کمک باعث می‌شود انگیزه آن‌ها زیاد شود.

وی افزود: با این پول الان می‌توان کاری انجام داد. ما نه درآمدی داریم، نه لیگ برگزار می‌شود که به آن دلخوش باشیم. حداقل ای کاش وزارت ورزش جوایز سال ۹۸ را بدهد.

* اسپانسر هزینه مکمل های ما را می دهد 

ملی‌پوش روئینگ ایران در پاسخ به این سوال که فدراسیون قایقرانی هم قرار است به ورزشکاران کمک مالی کند، گفت: نمی دانم مبلغ آن چقدر است اما فکر نمی‌کنم خیلی زیاد باشد. من و نازنین ملایی یک اسپانسر داریم که مکمل ها را برای ما تأمین می‌کند. خدا را شکر می کنیم که در این وضعیت بد ورزش آنها ما را حمایت می کنند.

* دغدغه مالی نداشته باشیم راحت تمرین می کنیم

ملی پوش قایقرانی کشورمان در باره مسابقات کسب سهمیه المپیک اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود تصریح کرد: اگر وضعیت مالی ما حل شود و فکر مان راحت باشد بهتر تمرین می کنیم. حداقل جوایز ما را بدهند تا فکر فکر و خیال مان راحت باشد. از طرفی اگر قایق‌ها برسد و اردوها برگزار شود این موضوع به ما کمک زیادی می‌کند.

* همه پول ها در فوتبال خرج می شود

ملی‌پوش روئینگ ایران با اشاره به اینکه همه پول ورزش در فوتبال خلاصه شده است تصریح کرد: وقتی موضوع ویلموتس را شنیدم ناراحت شدم. فوتبال نه مدال آسیا می‌گیرد نه به المپیک می‌رود و نه مدال جهانی دارد. ورزش های زیادی سهمیه گرفتند به جز فوتبال اما همه پول ها خرج این رشته می‌شود. این خیلی ظلم است.

نصیری افزود: شما می‌دانید ما چه تمریناتی داریم و زیر برف و باران پارو می‌زنیم اما وضعیت ما اینگونه است. وقتی به ورزش‌های دیگر نگاه نمی‌شود دلسرد می شویم. اگر پولی که ایران باید به ویلموتس بدهد را خرج رشته‌های دیگر کند به هر رشته یک مدال طلا اضافه می شود.

* کاری کنند تا در آزادی اسکان پیدا کنیم

وی با اشاره به اینکه می توان شرایطی را فراهم کرد تا ورزشکاران در آزادی اسکان پیدا کنند، گفت: وزارت ورزش می تواند کاری کند تا ورزشکارانی که برای کسب سهمیه تلاش می کنند بتوانند در مجموعه آزادی بمانند. شرایط بیرون هم خطرناک است.

نصیری یادآور شد: ورزشکاری که از شهر دیگر به تهران می‌آید مراقب است کرونا نگیرد. همه برای یک هدف می‌آیند و آن تمرین است نه گردش. فدراسیون خوابگاه دارد بنابراین می توانند به چند تا از ورزشکاران به صورت محدود جا بدهند. اگر درون مجموعه باشم فکر و خیالم راحت تر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول