اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

برخورد و سقوط دو پهپاد آمریکا در آسمان ادلب

یک مقام دفاعی آمریکا از برخورد و سقوط دو پهپاد آمریکا در ادلب (شمال غرب سوریه) خبر داد.

برخورد و سقوط دو پهپاد آمریکا در آسمان ادلب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام دفاعی آمریکا به پایگاه خبری «میلیتاری تایمز» گزارش داد که روز سه‌شنبه  دو پهپاد این کشور در ادلب واقع در شمال غرب سوریه سقوط کرده‌اند.

طبق این گزارش، اخبار و تصاویری از لحظه سقوط دو پهپاد در شبکه توئیتر منتشر شد که در آنها گزارش شده بود که حداقل یکی از دو پهپاد از نوع «MQ-۹ Reaper» کنترل از راه دور است. در این گزارش همچنین اشاره شده است که این نوع پهپاد عمدتا به عنوان یک هواپیمای قاتل و شکارچی شناخته می‌شود؛ اما در عین حال، قادر است به نظارت و جمع‌آوری اطلاعات بپردازد.


MQ-۹ Reaper

یک مقام دفاعی آمریکا در گفت‌و‌گو با پایگاه یادشده، با تأیید اینکه دو پهپاد در ادلب سقوط کرده‌اند، نوع این پهپادها را تأیید نکرد.

این مقام آمریکایی در این خصوص گزارش داد که این دو پهپاد با یکدیگر برخورد داشته‌اند؛ اما در عین حال، گفت که این مشخص نیست که آیا دو پهپاد هدف قرار گرفته‌اند یا خیر.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که ائتلاف بین‌المللی در سوریه اذعان کرده است که چند راکت در نزدیکی پایگاه آمریکا در میدان گازی «کونیکو» در دیرالزور (شرق سوریه) به زمین اصابت کرده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول