اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرنوشت بازگشایی 241 مهدکودک گلستان در شرایط کرونایی

مدیرکل بهزیستی استان گلستان از روند آخرین تصمیمات بازگشایی 241 مهد کودک در شرایط کرونایی خبر داد.

سرنوشت بازگشایی 241 مهدکودک گلستان در شرایط کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان گلستان، مهدی حسینی در نشستی که با تعدادی از نمایندگان مدیران مهدهای کودک سراسر استان برگزار کرد ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود، به بررسی روند بازگشایی مهدهای کودک دراستان پرداخت.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک یکی از گروه‌ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی است، افزود: مهدهای کودک با شیوع بیماری کووید ۱۹ از اوایل اسفند ماه سال گذشته تعطیل شدند و جز مشاغلی است که سخت آسیب دیده اند.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: در خصوص بازگشایی مهدهای کودک، تصمیم نهایی از سوی ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ است که طی مکاتبه و هماهنگی که با این ستاد صورت خواهد گرفت در زمینه بازگشایی مهدهای کودک تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حسینی در ادامه افزود: بسیاری از تمهیداتی که سازمان بهزیستی قبل از شیوع کرونا برای مراکز تحت نظارت خود اعلام کرده بود، همچنان پابرجاست مانند محدودیت در ملاقات‌ها، رفت و آمد و رعایت اصول و پروتکل‌ها بهداشتی باید مورد توجه باشد.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان یادآور شد: در حال حاضر ۲۴۱ مهدکودک در سراسر استان تحت نظارت سازمان بهزیستی است که از این تعداد ۱۲۴ مهدکودک شهری، ۷۱ روستا مهد و ۴۶ مهدکودک نیز در مناطق حاشیه و محروم قرار دارند.

به گفته وی؛ در صورت بازگشایی مهدهای کودک قریب به ۹ هزار کودک از خدمات آموزشی و مراقبتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول