اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: سلطانی‌فر باید عزل و استیضاح شود/دچار اضطراب مدیریتی هستیم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: وزیری که اعطای وام به زیر 18 ساله‌ها و بالای 40 ساله‌ها را ممنوع می‌کند در عین حال چنین خسارتی همچون قرارداد ویلموتس را به بار می‌آورد سزاوار استیضاح و عزل است.

نماینده مجلس: سلطانی‌فر باید عزل و استیضاح شود/دچار اضطراب مدیریتی هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 28 مرداد 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با بیان این که امروز در ایران دچار اضطراب مدیریتی هستیم،‌ گفت: از یک طرف مردم را به سرمایه گذاری در بورس تشویق می‌کنند و سپس با اظهارنظر ناشی از اختلاف بین وزرا ناگهان موجب نابودی سرمایه سرمایه گذاران جزء در این عرصه می‌شوند و از یک طرف می‌گویند نسبت به گرانی بنزین تصمیم نداریم اما به یک مرتبه آن فتنه عظیم بنزینی را رقم می‌زنند.

وی اضافه کرد: دولت از یک طرف کنکور را لغو می‌کند اما بلافاصله لغو آن را لغو می‌کند. بودجه را با کسری واضح می‌بندند و سپس برای جبران آن به تصمیما ت نامتعارفی مثل اوراق سلف نفتی آن هم با ناهماهنگی با سایر قوا دست می‌زنند و اضطرابی بر اضطراب‌ها می‌افزایند.

نقدعلی به قرارداد ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی اشاره و تأکید کرد: قراردادی با این مربی خارجی بسته‌اند که محکومیت 6 میلیون و 200 هزار یورویی معادل 165 میلیارد تومان را به ارمغان می‌آورد و آن هم در زمانی که کارگران هفت تپه و هفت تپه‌ها و جوانان فاقد شغل، مسکن و ازدواج به خاک سیاه می‌نشینند.

وی افزود: وزیری که اعطای وام به زیر 18 ساله‌ها و بالای 40 ساله‌ها را ممنوع می‌کند در عین حال چنین خسارتی را به بار می‌آورد سزاوار استیضاح و عزل است، درحالی که مجلس هیچ یک از گزینه‌های نظارتی اعم از تذکر کتبی، شفاهی،‌ سؤال، استیضاح و تحقیق و تفحص را در خصوص هیچ یک از ارکان اجرایی مملکت اجرا نمی‌کند، اما باید در صورت لزوم آن را اعمال کند.

نقدعلی گفت: مجلس قصد دارد تبعیض و بی عدالتی را که در عرصه‌های مختلف همچون نیروهای قراردادی حق التدریس و نهضتی‌پدید آمده را با قانون گذاری و نظارت جهادی خسارات 7 ساله گذشته را جبران کند و ان‌شاءالله در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی و جهادی بتوانیم مزه مدیریت دینی و خدمتگزاری را به مردم بچشانیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط منطقه‌ای و بین المللی گفت: امروز هر چند استکبار نمی‌خواهد اذعان کند اما علائم افول قدرت استکباری در جهان هویداست. آنان که داعش را پدید آوردند تا اسلام را لکه دار کنند امروز عزادار این فرزند نامشروع شکست خورده خود هستند که باقیمانده نامشروع آن نیز از منطقه و جهان جمع خواهد شد.

وی تصریح کرد: استکبار امروز با تلاش مذبوحانه قصد صدور قطعنامه علیه ایران را داشتند که بحمدالله این اقدام هم شکست خورد و چاره‌ای برای آنها جز تشدید تحریم‌ها نمانده و امروز با همراهی با برخی قدرت‌های مرتجع منطقه قصد تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی دارند اما بدانند به فضل خدا و به دست مقام معظم رهبری تمام این تلاش‌ها شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول