اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پرداخت حقوق المپیکی‌ها قبل از ۶ ماهه دوم سال

دبیرکل کمیته ملی المپیک از تلاش برای پرداخت حقوق ورزشکاران المپیک خبر داد.

پرداخت حقوق المپیکی‌ها قبل از ۶ ماهه دوم سال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش متعهد شدند مبلغی را به صورت ماهیانه به ورزشکارانی که سهمیه گرفتند پرداخت کنند.

بخش اول این حقوق که ماهیانه پنج میلیون تومان برای ورزشکاران در نظر گرفته شده توسط وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد اما با تعویق بازی‌های المپیک توکیو برنامه ها بهم ریخت، با این شرایط کمیته ملی المپیک در تلاش است تا بخش دوم حقوق المپین ها را پرداخت کند.

کمیته ملی المپیک حقوق ورزشکاران بورسیه را پرداخت کرده و در تلاش است تا پیش از شروع پاییز بخش دوم حقوق ورزشکارانی که سهمیه گرفته اند را پرداخت کند.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با فارس در این خصوص اظهار داشت: انشاالله به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. کمیته ملی المپیک به تعهد خود عمل می کند.

وی افزود: ما منتظر دریافت تخصیص از خزانه هستیم. سازمان برنامه و بودجه با پیگیری های مستمر آقای صالحی امیری حمایت لازم را کرده است، البته سهمیه بورسیه ها به حساب فدراسیونهای مربوطه واریز شده است. تا قبل از ۶ ماهه دوم تلاش می کنیم حقوق المپیکی ها واریز شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره معرفی دبیر کمیسیون ورزشکاران عنوان کرد: هنوز گزینه ما نهایی نشده اما یک خانم که از کارشناسان آشنا به امور اداری و بین الملل است معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول