اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خریداری ۳۲۵ هزار تن گندم در استان مرکزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از خریداری 325 هزار تن گندم در استان مرکزی خبر داد.

خریداری ۳۲۵ هزار تن گندم در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید فرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت خرید گندم در استان مرکزی اظهار کرد: با شروع فصل خرید گندم تا به امروز حدود ۳۲۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۶۹ هزار تن گندم خریداری شده بود افزود: در سال جاری خرید گندم حدود ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان کرد: تاکنون بالغ‌بر ۶ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال حدود ۸۰ درصد وجه گندم خریداری شده از کشاورزان پرداخت شده است.

فرخی با بیان اینکه ۳۵ مرکز خرید گندم در استان پیش‌بینی شده ادامه داد: تاکنون ۳۲ مرکز در امر خرید فعالیت داشته و تا پایان شهریورماه روند خرید گندم به صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۰۵ هزار تن گندم خریداری شده بود تصریح کرد: پیش‌بینی شده در سال جاری حدود ۴۰۰ هزار تن گندم در استان تولید و حدود ۳۵۰ هزار تن گندم نیز خریداری شود.

به گفته وی یک هزار و ۱۵۰ تن دانه روغنی کلزا نیز از کشاورزان استان خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه حدود ۲۲ هزار گندم‌کار در استان مشغول فعالیت هستند ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۸ هزار نفر از این کشاورزان گندم‌های خود را به مراکز خرید تحویل داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول