اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسئولیت در دید امام امت، خدمت به مردم است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: مسئولیت در دید امام امت، خدمت به مردم است؛ اگر با این دید وارد عرصه خدمت شویم همواره در راه پیشبرد اهداف نظام گام بر می‌داریم، اما اگر دید ما غیر از این و به مثابه ارث پدری باشد با رویکرد غلط جلو رفته و هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

مسئولیت در دید امام امت، خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت ‌الاسلام و المسلمین یوسف احمدی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، در مراسم تکریم و معارفه سرپرست خبرگزاری مهر کرمانشاه، که صبح امروز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: خبرگزاری مهر به عنوان یک خبرگزاری مردمی وابسته به هیچ جناح و یا فرد خاصی نیست و در رویکرد خود تمامی اخباری که به نفع نظام و انقلاب است را پوشش خواهد داد.

وی افزود: مسئولیت در دید امام امت، خدمت به مردم است؛ اگر با این دید وارد عرصه خدمت شویم همواره در راه پیشبرد اهداف نظام گام بر می‌داریم، اما اگر دید ما غیر از این و به مثابه ارث پدری باشد با رویکرد غلط جلو رفته و هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: هماگونه که بارها و بارها در تمامی عصرها از حکومت حضرت علی (ع) تا شرایط فعلی شاهد بوده‌ایم تودیع و معارفه‌ها وجود داشته و یک مدیر جای خود را به مدیر جوان و با استعداد متفاوت می‌دهد و این مساله نباید باعث رنجش خاطر کسی باشد؛ به هر حال روزی هر مسئولیتی پایان می‌یابد.

حجت الاسلام احمدی با آروزی موفقیت برای امیر مهتران، سرپرست جدید خبرگزاری مهر در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: حضور آقای مهتران نباید باعث رنجش‌خاطر افراد دیگر شود و ایشان هم باید از تمام پتانسیل‌های استان کمال استفاده را داشته باشد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول