اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

افزایش حق مسکن کارگران بالاخره تصویب شد

وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: افزایش حق مسکن کارگران از 100 هزار به 300 هزار تومان بعد از ۵ ماه در دولت تصویب شد.

افزایش حق مسکن کارگران بالاخره تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از افزایش حق مسکن کارگری بعد از ۵ ماه تصویب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: پیش از این شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان در جلسه هفده خرداد حق مسکن کارگری را از صد به سیصد هزار تومان افزایش داد.

اجرایی شدن مصوبه شورای عالی کار نیازمند تصویب هیات دولت بود که در هفته‌های گذشته کمیسیون اقتصادی دولت این افزایش را تصویب کرد و امروز در هیات دولت مطرح و تصویب نهایی شد.


افزایش حق مسکن کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس، حاتم شاکرمی معاون وزیرکار در این زمینه تأکید کرد: حق مسکن کارگران چیزی نیست که هر سال تصویب شود. از ابتدای انقلاب تاکنون فقط پنج‌بار حق مسکن کارگران افزایش یافته است و هیچ الزامی ندارد که حق مسکن کارگران هر ساله اضافه شود، بنابراین تصویب دولت در مورد افزایش حق مسکن کارگران با پیشنهاد شورای عالی کار بسیار مهم است. 

امسال گرچه نمایندگان کارگری در شورای عالی کار،‌مصوبه شورا در مورد حد اقل مزد را به خاطر عقب ماندن از میزان رشد تورم، امضا نکردند، اما قرار شد قدرت خرید کارگران با افزایش حق مسکن و خوارو و بار تقویت شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول